niedziela, 20 kwietnia 2014

You vs You #1

Witam was ponownie ! Dziś rozpoczynam serię ,,You vs You''. Czyli coś podobnego do Hot or Not. Będe oceniać Looki osób. Kryteria które będe prowadzić to np. 10/10. Wiem trochę sciągnełam od KisieleeeQ ale nie mam pomysłu na serie. Nie przedłużając dziś  wybrałam looki : Arli, Lady Zanetki . . 

Na początek Arli.
Look nazywa się : Different means better.
Look w j.Polskim nazywa się : Inna oznacza lepiej.
Ocena:
 Włosy : Pasują do WSZYSTKIEGO! Kolor włosów dobrana idealnie.
Makijaż : Nie Pasuje. Psuje Rockowy Klimat.
Krzyżyk : Daje tu dużo Rockowego klimatu.
Bluzka : CUDO ! *U* Strasznie Pasuje do looku.
Spodnie: Pięknie i pasuje do bluzki.
Buty : Tu już panują trampki. Pasują.
Ogólna Ocena : 51/60

Teraz Lady Zanteka . :

Nazwa Looku : Dokądkolwiek idziesz,zaprowadź mnie do domu ...
Ocena : 
Kapelusz :  Pasuje. Widać że Żaneta lubi fiolet.
Włosy :  Piękne *u* Ale nie pasuje do kapelusza. :(
Biżuteria :  Nie pasuje do niczego. Totalna Klapa.
Sukienka : Śliczna <3 Pasuje i to bardzo.
Buty : CUDO *u* Śliczne ale mogły być fioletowe
Ogólna ocena : 39/50

Rywalizacje wygrywa : Arli ! Ale Żaneta też ma bardzo ładny look <3.

Jak chciałbyś żeby twój look był w serii i rywalizował z innym lookiem pisz w komentarzu ;)

Pa i do zobaczenia <3

Ps: Jeszcze raz : Wesołych Świąt :)

2 komentarze:

  1. Super post! Mogłabyś w następnym ocenić jakiś mój look? (
    ~KisieleeeQ

    P.S: Wesołych Świąt! ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany, miałam przez 2 dni zepsuty telefon, a tu tyle się dzieje ! Gratuluję nowym redaktorką ! :3 Śliczny wygląd bloga :D I Bardzo podobają mi się wasze notki :* Czy oceniła byś mój look ? ;)

    OdpowiedzUsuń