piątek, 25 kwietnia 2014

Wyniki loterii! ♥

Cześć! :3


Dziś nastąpił ten dzień XD! Wyniki loterii! Ja już wiem kto wygrał, a Wy się domyślacie? Oki już nie przedłużam nie chcę Was trzymać wieczność w niepewności!

Trzecie miejsce i lista życzeń do 1000sc, love it do 10 artów oraz 1 grafa wygrywa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nr 7
Jedna z redaktorek Bellla Hawen27! Gratuluję! :)

Drugie miejsce i listę życzeń do 2000sc, obejrzenie 2 filmów(dodałam :)) oraz 2 grafy wygrywa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nr 10
gabkapierzchala! Gratki! :*


Pierwsze miejsce, ponieważ tak zdecydował los i listę życzeń do 3000sc, obejrzenie 5 seków oraz 3 grafy wygrywa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jeszcze trochę XD
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nr 8
XXXXXTOLKAXXXXX! Nagroda główna leci właśnie do Ciebie! Gratuluję! :)

Pozostałym daję love it do arta i looka oraz życzę powodzenia w następnym konkursie, który niebawem!
Kochani gratuluję Wam i dziękuję za udział w loterii!
Apropo nagród. Wszystko postaram się ogarnąć do następnego weekendu, czyli w okolicach 4 maja! Rozdane nagrody będę dodawać pod moim logiem na końcu zamiast ps!
Proszę mi się nie skarżyć w komentarzach, dlaczego ja nie wygrałam (tylko dziewczyny startowały), bo to według mnie nie ma najmniejszego sensu! Jeszcze raz życzę powodzenia!
Pa! :* i do następnej notki lub konkursu! ;P

PS: 45 tysi do levela! Błagam Was ludzie! :D






6 komentarzy:

  1. NIE NO NIEWIERZE !!! ^0^
    JEEEEEEEEEJ !!! <3
    STRASZNIE CI DZIĘKUJĘ !! :3:3:3:3:3
    ~ Tola, która ma taki zaciesz, że nie może się opanować ! XD ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 miejsce ^^ I'M HAPPY :3 Jeszcze raz dziękuje Ci Mika <3 Zapraszam też na mojego posta (:
    ~Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co dziewczyny ^^ Podziękujcie mojej ręce za szczęśliwy los :* (gabka coś o tym wie XD).
    GRATULUJĘ! :)
    ~Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :* Apropo lovków: pliska daj love na mojego ulub arta i ulub looka

    OdpowiedzUsuń