niedziela, 20 kwietnia 2014

Looki Wielkanocne | KIsieleeeQ ☺

Heii! ♥
Tutaj KisieleeeQ. Mam chwilkę czasu na napisanie posta, więc piszę! ^-^
Dziś postanowiłam przedstawić Wam 2 Wielkanocne looki. Tradycyjnie 1 dla VIP'ów, i 1 dla normalnych użytkowników.

Może zacznę od tego nie VIP. ((:

Pierwszy look nazwałam "Easter Lightness", co po Polsku oznacza "Wielkanocna lekkość". Po angielsku brzmi to jakoś tak zwiewniej...
Oto look:


Jest prześliczny i nie drogi - jednym słowem ideał. ♥
Strój ten składa się zaledwie z dwóch kolorów, to dobrze, bo im więcej w stroju kolorów, tym jest on coraz bardziej nie rozgarnięty. Chyba, że umiecie świetnie dobierać kolory. (;
Kolory tego looka są następujące; są to pastelowe (moje ulubione), dziewczęce barwy - miętowy i pudrowy różowy. Kolory pięknie podkreślają dziewczęcość tego stroju, co sprawia że wydaje się on taki... lepki, taki jak wata cukrowa (przynajmniej dla mnie).
Look składa się z 4 rzeczy:
włosy - Retro Grunge (600 sc)
kolczyki - Feathers (200 sc)
sukienka - Bunny Babe (550 sc)
buty - Bow Booties (500 sc).

Więc wychodzi na to, że nasz look kosztuje tylko 1850 sc. moim zdaniem jest to bardzo mało, ale nie wiem, jak dla Was.

Teraz przedstawię Wam paletę kolorów:


Czerwona ramka - kolczyki, halka (ta część sukienki, która jest bardziej pod spodem ;d), oczy królika na sukience, buty.
Czarna ramka - pozostała część sukienki, pasemka we włosach.
Zielona ramka - włosy (bez pasemek).

Teraz czas na kolejnego looka (VIP).
Nazwałam go "Sweety Bunny", czyli po Polsku "Słodziutki króliczek". I znowu angielska wersja tej nazwy bardziej mi się podoba. Jest lżejsza. ^-^




Ten zestaw jest już trochę droższy (różnica zaledwie 125 sc), ale nie "przygasza" to jego uroku. Strój jest delikatny, ale ma trochę większego "pazura", niż pierwszy.

 Ten look także składa się z dwóch kolorów, z żółtego i czerwieniejącego różu. Jest on już ciut mniej dziewczęcy przez jego kolorystykę. Czerwień jest kolorem mocnym, ale żeby nie ulec temu "braku kobiecości" zamiast spodni, legginsów, czy nawet spódnicy zaszalałam i założyłam mojej MS (MovieStar) dosyć... wyzywającą (Ładnie mówiąc xD) sukienkę. Włosy nie są jakieś smętne. Są bujne i kolorowe, a uszy króliczka podkreślają ich "bujność". 

Look - tak jak pierwszy - zawiera w sobie 4 rzeczy.
Włosy - Power Ponytails (600 sc, VIP)
uszy króliczka - Bunny Beauty (400 sc)
sukienka (ze starego konkursu wielkanocnego, jest na ostatniej str. w motywach) - Poof Power (400 sc, VIP)
buty - Pastel Preppy (525 sc, VIP).

Podsumowując nasz look kosztuje 1925 sc i jest dla użytkowników z członkostwem VIP. Jedynie uszy królika są nie - VIP. Chodź cena nie jest taka mała (duża też w sumie nie) opłaca się kupić ten zestaw. (:

Teraz pora na kolorystykę:


Czerwona ramka - halka sukienki, kokarda na sukience, paski na sukience, podkolanówki, część uszów króliczka, pasemka na włosy.
Czarna ramka -  "reszta" sukienki, buty, koronka od podkolanówek, "reszta" uszów króliczka.
Zielona ramka - włosy (bez pasemek).

Nie będę Wam pokazywać innych wersji kolorystycznych tych looków, bo w innych barwach nie oddają już tego wdzięku i lekkości, jak w kolorach, które przedstawiłam, ale jeśli chcecie spróbować zmienić tym lookom kolory - kombinujcie! To nic nie zaszkodzi! (;

Ja muszę już lecieć, bo idę jeść ciasto (;P). Jeszcze raz życzę Wam wesołych świąt!

~Marta ♥

4 komentarze:

  1. Śliczne Looki <3 Podobają mi się (:

    ~Kasia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie, że Ci się podobają. O to mi chodziło. <33

      Usuń
  2. Nawzajem i smacznego! ;3 Śliczne looki :).
    Pozdro,
    ~Ola <3

    OdpowiedzUsuń