piątek, 25 kwietnia 2014

Sprawy organizacyjne | KisieleeeQ

Cześć Wam! ^-^
Tutaj KisieleeeQ. :'3
Na wstępie przeproszę Was za to, że nie piszę codziennie, ale jak wiecie zbliża się koniec roku szkolnego, więc postanowiłam, że będę bardziej przykładać się do nauki. Tzn, robić zadania dodatkowe, czytać tematy, bardziej uważać na lekcjach itp.
Niestety, teraz chcę poruszyć parę tematów dotyczących bloga i mojego życia. Czyli takie jakby "sprawy organizacyjne". ((:

Najpierw blog. Przedwczoraj zrobiłam nowy nagłówek. A tuż po tym, gdy skończyłam go robić Ola (Mika2118) napisała posta z jej propozycją na nagłówek. Na prawdę baaardzo to doceniam, ale nie mogę go opublikować, ponieważ jak może wiecie, Kasia (BelllaHawen27) nie jest jeszcze stałą redaktorką tego bloga. Jest ona na etapie próbnym, więc nie chcę wstawiać nagłówka z nią, bo może się okazać, że nie przejdzie (Czego absolutnie nie sugeruję!), a wtedy trzeba będzie zrobić nowy nagłówek, szablon, czcionkę i te inne duperele...  Więc przepraszam, Mika, ale niestety nie mogę wstawić Twojego nagłówka, chociaż widzę, że włożyłaś w niego baaardzo dużo pracy, ale obiecuję, że jeśli Kasia przejdzie automatycznie wstawię Twój nagłówek. ((:

Teraz druga sprawa, czyli moje życie. Chodzi o to, że chciałabym Was powiadomić, że od 12 do 16 maja nie będzie postów z mojej strony, ponieważ wyjeżdżam na zieloną szkołę. Szczegółowo opiszę Wam ten wyjazd w oddzielnej notce, ponieważ to aż cztery dni! W związku z tym, że jadę na tą wycieczkę nauczyciele muszą mojej i równoległej klasie (tak, w mojej szkole są tylko dwie klasy czwarte; "A" i "B", jeśli chcecie mogę zrobić post o mojej szkole, piszcie w komentarzach!) wstawić oceny proponowane tydzień wcześniej, niż pozostałym uczniom szkoły! Oceny proponowane normalnie są wystawiane około 12 - 13 maja, więc ja będę miała już wystawione oceny dokładnie szóstego maja. A 6 maja jest za niecałe (licząc od dziś, 25 kwietnia) niecałe 2 tygodnie (11 dni)! Czyli licząc bez weekendów i świąt (1 maja) za 6 dni, czyli niecały tydzień! Teraz przedstawię Wam mniej - więcej moje oceny proponowane. Oto one:
Religia - 6,
j. polski - 5,
historia - 5,
j. angielski - 6,
matematyka - 5,
przyroda - 5,
muzyka - 5,
plastyka - 6,
technika - 5,
informatyka - 5,
WF - 6.

Więc sumując wszystko, moja średnia to...
może najpierw napiszę Wam jak się liczy średnią (chyba wszyscy to wiedzą, no ale..). Macie tu instrukcję w punktach:
1. Dodajesz swoje wszystkie oceny (proponowane, przewidywane lub końcowe).
2. Gdy już to policzysz, dzielisz to przez ilość Twoich przedmiotów.
I koniec. xD Chyba proste, prawda?
Dobra, moja średnia (proponowana :'3) wynosi 5, 36! ;>>>
Nie wiem, czy zauważyliście, ale strasznie się cieszę! XD Na 1 półrocze miałam tylko 5,09 , a tu nagle taka niespodzianka!
 A Wy, jaką macie średnią proponowaną? Koniecznie pochwalcie się w komentarzu! C':

Pa, pa!

KisieleeeQ ♥

3 komentarze:

  1. Rozumiem Cię (: Z tym nagłówkiem rozumiem. Tez uważam że powinnam najpierw przejść okres próbny ! :) Ja mam Zieloną w czerwcu 11-13 czerwca. Ja nie wiem jaką mam średną. Ale myśle że gdzieś 4.15 .. mam duże zaległości i naprawde nie wiem ! :)
    ~Kasia :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, rozumiem ;). Nic nie szkodzi :). To taki jakby drobiazg ode mnie ;). Jezu, jakaś ty dobra! Ja mam 5.0 O.o . U mnie w szkole rekordowa to 5.9 , bo u nas ksiądz nie wstawia z religii szóstek.. Ja mam dupną za przeproszeniem szkołę, bo nawet tych zielonych szkół nie robią i kolonii. A nie chce mi się specjalnie jechać do Częstochowy (tak mieszkam w śląskim ;-;) .
    Pozdro,
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że to rozumiesz. (:
      My mamy katechetkę i nawet, jak się ma 2 szóstki w semestrze, bez żadnych innych ocen, to stawia 6. ((:

      Usuń