wtorek, 22 kwietnia 2014

Jeszcze 2 miejsca!!! + moje plany na posty <3

Haii ludy po raz drugi <3

W mojej loterii pozostały tylko 2 miejsca! Przypominam również, że do wygrania jest l.ż. do 3000sc i wiele więcej! Daję Wam możliwość zajęcia tych dwóch ostatnich miejsc tu pod postem! Mam nadzieję, że wyniki będą w środę/czwartek. Postarajcie się, a będzie takich rzeczy więcej. Informuję, że nie wstawię filmiku z wynikami tylko żeby było szybciej zamiast filmu - napiszę w poście.
Teraz plany na posty:
-jak się wchodzi za pasek w chatroomie;
-jak zrobić "długi status", który zajmie pół ekranu;
-moje looki, czyli seria "Przepis dnia";
-ładne twarze: vip, bez vip i "ala niemka";
-nyan msp XD;
-jak zaobserwować i usunąć (z listy obserwowanych) bloga;
-mój autorski nagłówek na tego bloga;
-... i coś na zamówienia czytelników, czyli niespodzianka; <3

Tak wyglądają moje plany. Proszę dziewczyny, które tu piszą, aby nie robiły postów na temat moich planowanych notek, ponieważ ja chciałam je zrealizować ;).

Pa misie! :*

Ps. Wbijemy razem 47 tysi do 17 levela? Błagam! *,* Graf? Seki? Za pomoc miły wpis do k.g. :)

2 komentarze: