piątek, 25 kwietnia 2014

Kolaże na zamówienie (:

Tak jak obiecałam w poście ,,You vs You #4'' że dziś wstawie notke z kolażami. Oto ona ! (: Dziś kolaż dostanie..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jeszcze trochee :3
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
XXXXXTOLKAXXXXX
Oto on :
Ładny ? Ale jeszcze ktoś dostanie kolaż
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.

.
.

.
.
Mika2118 !!
Oto on : 
Ładny ? (: Proszę Tolkę i Mike o swoje e-maile bo chcę wam przesłać kolaż :)

To tyle :3
PS: 3 miejsce w loterii Miki ^^ Jestem Happy (: Dzięki Miki :3 (Mogę ta do ciebie mówić ? :) )
PS.2 : 3000 WEJŚĆ NA BLOGU !!! DZIĘKUJEMY ♥
PS.3 : Przypominam o moim blogu ! ^^ Kliknij na to :3 
PS.4 : Mam nowy film :3 Zobaczysz ? :)
PS.5 : PRZEPRASZAM ZA REKLAME !
PS.6 : Rozpisałam się ^^ Paa c:


6 komentarzy:

  1. Haha, już rozumiem twoje pytanie na msp :3 XD
    Dziękuję za kolaż, sliczny <3
    Niestety nie podam e-maila, bo mam coś dziwnego na tel. że nie dochodzi mi prawie nic, a nie mam dostępu do kompa .___.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno :s Zapisz sobie obraz na telefonie :) Ta to o to pytałam ! :D

      Usuń
    2. Zapisałam, jest prześliczny <3 :**

      Usuń
  2. Mika2118msp@wp.pl ;) Dziękuję! :* Śliczny! *O* Wezmę sobie chyba na logo :)
    Możesz tak mówić, ale Ola też używaj ;).
    Musisz zostać!
    Pozdro,
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń