poniedziałek, 21 kwietnia 2014

You vs You #2

Heiii :3 Witam was w drugiej części You vs You ! Dziś zmierzą się : Nasza załozycielka bloga - KisieleeeQ vs Czytelniczka bloga - XXXXXTOLKAXXXX (jeśli jest błąd w nazwie to Cię najmocniej przepraszam (:)

Pierwszy idzie look KisieleeeQ

Look nazywa się ; Neon America
W j. Polskim : Neonowa Ameryka.
Ocena :
Włosy :  C U D O! *O* Pasują do wszystkiego !
Kokardka :  Śliczna *u*
Bluzka : Bluzka z długimi ramiączkami <3 Pasuje :P
Spodnie: Ślicznie <3 Pasują;)
Buty : PIĘKNE <3
Ogólna ocena : 50/50

Teraz look XXXXTOLKAXXXX

Look nazywa się: 36. (wiem jeszcze z serduszkiem ale nie mam komputera tylko laptop)
Ocena : 
Włosy :  Pięknie *u* Kolor bardzo dobrze dobrany.
Uszka: Pasują *O* 
Bluzka : Bluzka żółta z ramiączkami <3 PERFECT !
Naszynik (wisiorek) : Piękny baaardzo pasuje.
Spodnie :  Śliczne *u*
Buty : Perfekcyjne *u*
Ogólna Ocena : 60/60
Pozwolisz sobie że kupie tego looka ;D Jest śliczny *u*

Rywalizacje Wygrywa : XXXXTOLKAXXXX ! Look KisieleeeQ Bardzo śliczny :3

Napisz w komentarzu czy  tez twojego looka moge ocenić :3

Pa :3

PS : Wesołego Lanego Poniedziałku ! :) Kogo dziś oblejesz ? Ja swojego Tatę ! :D
PS.2 : Wiem że KisieleeeQ robiła już kolaże ale mam do ciebie małe pytanie KisieleeeQ : Czy moge robić kolaże na zamówienie ? (:


9 komentarzy:

  1. Hej! Super post :) Mogłabyś ocenić mojego looka ? Na msp: gabkapierzchala
    Mokrego dyngusa :))... boję się że to ja będe oblana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Jak wyboeżesz mnie to prosiłabym abyś wzieła mojego 3 looka... tamte niezbyt mi się podobają. Nw czy tylko ja mam tak że mi nazwa dwa razy się pojawia po zapisaniu??

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o mnie (: Chodzi o to czy ja moge zrobic kolaże na zamówienie (:

      Usuń
    2. No właśnie skumałam. XD
      Jasne, że możesz. (:

      Usuń
  3. Dziękuję ! :**
    Jakby co to jestem XXXXXTOLKAXXXXX przez 5 "X", ale to szczegół ;D
    Dziękuję ci BARDZO ! <3
    Pewnie że możesz kupić, ale miło że napisałaś, bo "nie przepadam" za tym jak ktoś kupuje bez pytania.. XD Jeszcze raz BARZO, BRADZO Dziękuję ♥ Cieszę się że ci się podoba ^0^
    ~ Tola, która ma straszny zaciesz XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byś mogła mnie wziąć do next posta, to było by mi miło.
    sweet elena (se)
    Mam pytanie: kto wybiera looka? Ty czy ja?

    OdpowiedzUsuń