sobota, 26 kwietnia 2014

Kolaż dla KisieleeeQ + Ważne.

Heii. Dziś będzie troche informacji i kolaż dla KisieleeeQ. Oto on :
Ładny ? ^^ KisieleeeQ mam twój E-mail (na ten co wysłałam notkę.). 

Teraz informacja. Jestem w szpitalu od dłuszego czasu i w poniedziałek jest to możliwe że będe mieć operację. Jutro mama przywozi mi książki i zeszyty i będe musiała się uczyć. Zaległości itd. Więc jutro mojej  notki nie będzie (jeśli mama mi pozwoli to tak :)) W pon. może będzie notka ale nie jestem tego pewna...
Kontakt możecie mieć ze mną na MSP i przez mojego E-maila (na końcu podam login i e-mail.).

Teraz druga informacja. KisieleeeQ zrobiła wczoraj notkę z informacją że nie powinnam być na nagówku bloga do póki nie przejdę okresu próbnego. Zgadzam się z nią na 100%. Doceniam pracę Oli (Mika2118) ale jestem za KisieleeeQ.

Jeszcze pokaże wam mojego nowego looka i kończe.
Nie będe go opisywać :) Możecie go kupować (:

Paa c: 

PS: Mój E-mail :  belllahawen27msp@gmail.com (możesz na niego pisać jak chcesz mieć ze mną kontakt)
PS.2 : Dziś jeszcze coś wstawie.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za kolaż, śliczny jest! ;*
    Zdrowiej szybko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już pisałam - ten nagłówek to drobiazg. :)
    Looka chyba kupię (;
    Szybkiego powrotu do zdrowia! <3
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny look :)
    Zdrowiej :*
    Ps. KisieleeeQ, masz podobny kolaż do tego, który sama mi zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń