środa, 16 kwietnia 2014

Wyniki konkursu na redaktora & Konkurs na MSP.

Heii, Kochani! ♫

Tutaj znów KisieleeeQ!
Tym razem chciałabym poruszyć 2 tematy. Mianowicie - konkurs na redaktora, oraz nowy konkurs na MSP.
Więc tak króciutko o konkursie na redaktora. Konkurs, co prawda skończył się, ale zgłosiły się dwie osoby, przy czym notkę próbną wysłała mi jedna z nich. A z racji tego, że chciałabym, żeby na tym blogu było jak najwięcej redaktorów przedłużam termin otrzymania od Was notek próbnych. Co do Miki2218, która wysłała mi maila - podaj mi adres e-mail, na którym chcesz tutaj pisać. Dodam Cię, ponieważ Twoja notka mnie zachwyciła. Była profesjonalna, i czuję, że z Tobą blog ten będzie o wiele, wiele ciekawszy. 

A teraz główny temat posta, czyli nowy konkurs na MSP. Mam coś z kompem i nie mogę wstawiać screenów, więc będę opisywać. ;c

Dobra, więc tematem nowego konkursu jest Wielkanoc, stąd nazwa "Highschool Easter", co oznacza "Szkolna Wielkanoc". Ogólnie temat bardzo mi się podoba, więc ocena to 10/10.

Następnie ubrania. Tym razem moderatorzy napraaawdę się spisali, bo dodali aż 4 strony z ubraniami dla dziewczyn! Poza ,tym ubrania te są moim zdaniem śliczne. Wszystko zwiewne, wiosenne i wielkanocne. Modzi dodali tylko parę ubrań z poprzednich tematów. Doskonale! Ocena to 10/10. 

Animacji jednak jest tylko 5, (2 VIP) a szkoda, bo jak na razie konkurs prezentował się wspaniale. No, ale wróćmy do animacji. Ogólnie są bardzo ładne, najbardziej podoba mi się ta z kaczuszką (niestety VIP). Ze względu na to, że animacji jest niewiele daję 8/10, moim zdaniem animacje nie są typowo wielkanocne, ponieważ co do świąt ma MS, który trzyma w ręku jakiegoś zająca (czy co to tam jest)?

Rzeczy. Rzeczy jest dość dużo, bo całą strona. Mogą się one przydać w jakimś filmie Wielkanocnym, jak i w zwykłym. Ocena to 9/10.

I nareszcie tła. Tła są tradycyjnie 2. Jeden dla VIP'ów, a drugi nie. Tła przedstawiają (oba) szkołę ozdobioną wielkanocnymi dekoracjami. Owe tła różnią się tylko tym, że to dla VIP'ów ma specjalny 'połysk'. Ocena to 9/10.

Ocena końcowa to 46/50. Czyli 5 - . Moim zdaniem, tym razem moderatorzy bardzo się postarali! 

♥♥♥

Dziękuję za przeczytanie posta, i życzę Wam wesołych Świąt Wielkanocy spędzonych w gronie najbliższych i oczywiście mokrego Śmigusa Dyngusa! ♥

Pozdrawiam,

KisieleeeQ  :*

4 komentarze:

  1. mika2118msp@gmail.com , dziękuję jeszcze raz! :*
    Pozdrawiam,
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jesteś dodana, możesz pisać posta. (:

      Usuń
    2. Zaakceptowane, post jutro tj. czwartek, bo dzisiaj mi się nie chce ;d Na 100% jutro :))

      Usuń