poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Dziękuję! *,* + mój dzień w szkole

Cześć! :3

Ten post to bardziej informacja. Na początek bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję! Dzisiaj ogłosiłam, że wbijam 17 level, tak? I zauważyłam, że jesteście w to bardzo zaangażowani, dziękuję! Za grafy, za dawanie love it do artów, looków, oglądanie moich seków i wieele innych! Jednak mogę na Waszą pomoc liczyć ;). Gdy wchodziłam brakowało mi 42 tysie, a gdy już musiałam wychodzić po jakiś 40 minutach było to ok.18 tysięcy! Jak ja się Wam odwdzięcze? :* Jeszcze wszystkich nagród nie rozdałam, a co dopiero to? Niewiem ;*.
Specjalne podziękowania dla 2 osób:
-Bellla Hawen27 (Kasia, pozdro ;*)
-Amelia@3075 (Omnomnom ^.^)

Teraz przepraszam za ogromny jeśli tak to mogę nazwać, brak postów. Dzisiaj była wywiadówka.. Masakra.. ;/. I na dodatek dowiedziałam się gdzie prawdopodobnie jedziemy na wycieczkę - do Jaskinii Raj. Gorzej chyba być nie mogło.. Jeśli ktoś tam był, to co tam w ogóle jest?! Drugi powód to nauka - szczególnie przyroda i historia :/. Przepraszam!

A teraz...
MÓJ DZIEŃ W SZKOLE!
J.polski - pani sprawdzała pracę domową - sprawozdania, mam 5 ;)
J.polski - znowu pani dalej sprawdza..
Muzyka - śpiewanie piosenek, hymnu i znowu mam 5 ;)
Godz. z wychowawcą - gadanie o Janie Pawle II..
Matematyka - Pole trójkąta i "przymiarki" ocen
Nom, koniec ;3 Chcecie takich więcej?

Ehh... To chyba na tyle.. Jeszcze tylko 2 dni szkoły, więc postaram się nadrobić posty i myślę, że razem wbijemy 17 level np. do środy :). Na majówkę chcę już być "siedemnasto levelowa" :D

Pa misie! Buziaczqi! :*

PS: Nagrody z loterii rozdam, spokojnie ;)
PS: Zrobiłam serwetkę na technikę biało-groszkową. Chcecie fotkę?

3 komentarze:

  1. Fajny Post ;D Mam dostep do komputera (; DOSTANE POZDRO :O xd Ja na wycieczkę (Zielona Szkoła) jade do Torunia. Jeśli ktoś był lub jest pisać xd
    ~Kasia która jest podjarana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba źle mnie zrozumiałaś.. ;c Chodziło o podziękowania c:. A jeśli chciałabyś pozdro to, czemu nie, tylko jak bd mieć za niedługo vipa :D

      Usuń
    2. Heh ... ja przeczytałam Specjalne Pozdrowienie :P

      Usuń