środa, 13 sierpnia 2014

5 Top Blogs Awards ¤.¤

 Dzień Dobry, Kochani! ♥
Z tej strony Marcia. Jak wcześniej pisałam jestem obecnie na Mazurach i tak się złożyło... że mam internet! Aktualnie piszę z telefonu, bo nie pomyślałam, że ludzie, którzy są właścicielami owej agroturystyki mają wi-fi. ;-;
Tak naprawdę, to bardzo się cieszę, że mogę w tej chwili dla Was pisać, i czytać Wasze opinie na temat bloga, postów, czasami i mnie. Nigdy tak o tym nie myślałam, więc dziękuję. ♥
No dobra, bez zbędnych wstępów zapowiem dzisiejszy post. Wymyśliłam, że jeśli nie mogę wstawiać zdjęć i screenów (nie mam zainstalowanego bloggera, bo zżera meeeega dużo pamięci, poza tym rzadko piszę na telefonie.), to zrobię 5 Top Blogs Awards, czyli po ludzku, 5 najlepszych blogów (wg mnie), oczywiście o MovieStarPlanet. Mam nadzieję, że mimo tego, iż post nie będzie jednym z najdłuższych, spodoba Wam się. c:

1. abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com
    Blog ten prowadzą: Haniasz Prosyre, Kik857, Refferetti, Kathey, Lanaq, i jak sama nazwa wskazuje Abieska. Jeśli chodzi o to, kto na tym blogu pisze najlepiej, najsystematyczniej, i tak dalej (wiem, że nie powinnam wyróżniać , ale chcę, żebyście poznali moje zdanie.). Taką właśnie systematyczną i jedną z lepszych redaktorek i redaktorów jest... Haniacz! To właśnie od niej czerpię inspiracje. :)
  Opinia (moja) o blogu: blog ma baaaardzo dużo wyświetleń i fanów, jest fantastyczny. No, co innego mogę powiedzieć, polecam!
2. patricia45-msp.blogspot.com
    Blog prowadzi: Patricia45. Tutaj muszę zaznaczyć, że pisze naprawdę świetnie; systematycznie, bezbłędnie i ciekawie (nie to co ja xD). Szczerze mówiąc, ja nie potrafiłabym pisać TAK jak ona. Podziwiam. :))
    Opinia (moja) o blogu:  jak już powyżej wspomniałam, blog jest świetny, i mega ogarnięty. Wygląd - r e w e l a c j a ! Tylko jest tu dużo postów o hackerach, slendermanachi innych takich... osobach. Ja zazwyczaj omijam takie wpisy, bowiem - moim zdaniem - są nudne. Lecz to tylko kwestia gustu. Jednak wg mnie o tych tematach pisze się na tak wieeelu blogach, że robi się to nudne. Boże, dlaczego ja zawsze muszę zbaczać z tematu... Podsumowując, blog naprawdę godny przeczytania.
3. sspectra-msp.blogspot.com
   Blog prowadzi: Sspectra, i o ile wiem - na wakacyjnym okresie są Mika2118, JuliaJuliaJulia1 (?), Nela4848, Nosa78, Ciekavva, Sweet Elena (se) i Angeley. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam.
  Opinia (moja) o blogu: blog ma śliczny wygląd, posty (przynajmniej większość.) są staranne i bardzo przyjemnie się je czyta. Jeśli miałabym wytyczyć jakieś błędy, to 1/3 postów to informacje, podziękowania i tematy typu 'Potwór z Loch Ness', 'straszący duch w Chińskich toaletach'. :D Czyli tematy nie dotyczące msp. To nie jest wada, błąd - nic z tych rzeczy. Po prostu innych błędów nie ma! Blog warty polecenia! ;)
4. wika-frugoo-msp.blogspot.com
    Blog prowadzi: FruGoo, czyli Wika. Autorka pisze dosyć systematycznie i bardzo ciekawie. Znajdziecie tam porady typu 'jak chatować ze znajomymi po ciszy nocnej?' i wiele innych.
    Opinie (moje) o blogu: rewelacja, blog pisany bez błędów ortograficznych, gramatycznych ani interpunkcyjny. Posty bardzo ciekawe i wciągające, pisane na luzie, z lekkością. Jedynym błędem jest wygląd. Czcionka z msp, średnia 'jakość' szablonu. No cóż, nie każdy ma taki talent jak ja (sarkazm :D)... Serdecznie polecam tego bloga, naprawdę warto na niego wejść.
5.ciekavve-msp.blogspot.com
   Blog prowadzą: Ciekavva oraz Oliwka1000. Dziewczyny piszą na tym samym poziomie, jednak na zupełnie inne tematy! Oliwia pisze bardziej ciekawostki o msp, i różne ciekawe serie, zatem Wera zajmuje się modą, nowościami.
   Opinia (moja) o blogu: blog wspaniale prowadzony. Jest tam dużo konkursów i serii z nagrodami. Co do wyglądu, jest... jasno. Dominuje kolor biały, jest trochę białego. Czcionka z painta. :D Jestem znawczynią painta, bo do tej pory robię tam nagłówki i szablony. To niejest wada, ale wg mnie wygląd jest zwykły, zwyczajny. Ale najważniejsza jest treść. Ten blog to doskonały sposób na nudę! :)

Uff, nareszcie skończyłam. Pisałam to z pół dnia... Napiszcie, jak post Wam się podobał, bo jestem bardzo ciekawa, czy przypadł Wam do gustu. ^.^

Pozdrawiam,
KisieleeeQ ♥

7 komentarzy:

  1. Mnie pominęłaś ;)
    Na Sspectry blogu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy z Ciekavvą za miłą opinię bloga :*.

    olliwka1000.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! :*
    Mam nadzieję, że będzie ich więcej, bo spodobały mi się te recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Może stworzę serię, w której będę oceniać blogi, ponieważ widzę, że sporo osób to zaciekawiło. Ty tajże masz świetnego bloga, ale czytam ich taaak dużo... Miałam dylemat, dlatego pisanie zajęło mi długo czasu.
      Pozdrawiam,
      KisieleeeQ ♥

      Usuń