środa, 27 sierpnia 2014

Truskawkowe Looki :*


Siemaneczko *0* Tu Milka :* Chyba sję domyślacie xD Dzisiaj zaprezentuje Truskawkowe Looki :3 Dla Nie vipów i Dla Vipów ^^ Zaczynamy :
To taki look, dla "słodkiej dziewczynki" XD Ładny. Mi się podoba. Kosztuje 1500 sc. Tanio. Skład :
Tylko 3 rzeczy xD Look jest ogólnie w stylu "sweet". Ten jest dla Nie Vip-ów. Taki skromny, słodki.
Kolejny look :
Nie wiem jakimi słowami, mam określić ten look. Jest ładny, aczkolwiek bardziej podobny do dziewczyny pracującej w ogrodzie. Look kosztuje 1850 sc. Teraz skład :
4 rzeczy. Wszystkie piękne, pasują. Ten look także jest dla użytkowników nie posiadających Vip-a.
Następny look :
Boski <3 Ten jest najładniejszy; ponieważ jest dla Vip-ów xD Kosztuje 4 diamenty i 1400 sc. Ten look kojarzy mi się z dziewczyną ze wsi, która kocha truskawki :* Skład :
Także 4 rzeczy. Cały look jest dla Vip-ów.
Ostatni look :
Bardzo pikny ^^ Kojarzy mi się z dorosłą kobietą, która także uwielbia truskawki. Kosztuje 1525 sc. Skład :
3 rzeczy. Wszystkie są ładne.

To już tyle.

Przepraszam was, że post taki krótki, ale naprawdę źle się czuję :/ Pomyślałam, że napiszę chociaż jakiś krótki, a i tak piszę go ponad godzinę, bo trzeba komplety dobrać, wszystko poobcinać, napisać na blogu... Z tym też schodzi, naprawdę.
Mam przynajmniej nadzieję, że post choć troszkę, wam się podobał c;

Pozdrawiam









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz