środa, 27 sierpnia 2014

♥Wyniki konkursu!

Witajcie kochani!
To nowy post & Ani@ & w którym chcę bardzo wszystkich przeprosić, że dopiero dzisiaj dodaje posta.
Niestety ale ostatnio jestem obecna na 5 blogach i nie mam czasu, żeby napisać do każdego. Więc mam poważne straty. Ale dość tego! Biorę się do pracy!
To look do którego mieliście zrobić przebranie na MSP
 Uczestnicy!:

1 miejce wygrywa... Slodziusna <3

Twój look jest bardzo ładny, ma kwiatka. Widać, że się starałaś.
2 miejsce wygrywa... weronif 6!


3 miejsce wygrywa... love4ever!
4 miejsce wygrywa.. ''Kacha'' w emailu nie podałaś nazwy na MSP więc proszę w komentarzu napisz ją.
Twój look nawet mógł mieć 1 miejsce ale mam 3 powody dlatego nie jest.
1.Nie ma kwiatka.
2.Kropki nie są niebieskie lub nawet czarne.
3.Nie ta fryzura
Przykro mi ale przynajmniej masz 3 miejsce! :*
4 i 5 miejsce :
4.Sweet elena
5.Kasia21188
Wyróżnienie (jedno)
Patrycja 8563
   _______________________________________________________________________
Gratuluję wszystkim wygranej w konkursie! :)
Zapraszam na moje posty zwalczamy-nude.blogspot.com
     ____________________________________________________________________
Jako, że codziennie można wysłać tylko 10 prezentów niestety ale  będziecie musieli poczekać, aż je wyślę.
O wygranej poinformuję was w emailu.
/Pozdrawiam, Ania♥

1 komentarz:

  1. Udział brała jeszcze Waloiana1236...
    Widać, jak dobrze patrzysz..
    I jako druga adminka, przepraszam, ale zabraniam Ci reklamować blogi innych, gdyż famten jest dość popularny..
    Jakoś inni tg nie mg reklamować..

    OdpowiedzUsuń