czwartek, 21 sierpnia 2014

♥Nowa osoba w załodze, ciekawostka i KONKURS!

Hej wszystkim! Jestem nową redaktorką (na okresie próbnym) na tym Blogu. Mam nadzieję, że mnie polubicie! :D
No więc może się czegoś o mnie dowiecie? Moja bioografia nie chce się napisać więc niestety, ale nie dowiecie się niczego o mnie na ten czas. Może za miesiąc uda się napisać ją tak, abyście się czegoś o mnie dowiedzieli.
Imię: Ania.
Wiek:13 lat.
Na MSP nazwa: & Ani@ &
BFF na MSP: weronif 6
Zwierzęta: pies.
Ulubiony kolor: karaibski błękit
Ulubiona gra/gry:  MSP i TFM
Ulubiony film: Szkoła uczuć.
Więcej jeśli chcecie się dowiedzieć to piszcie w komentarzu a ja spróbuje odpowiedzieć wam na pytania które mi zadajecie. Dziękuje wszystkim za przeczytanie o mnie faktów! :D
Wiem, że może was to nudzić więc postanowiłam, że dodam coś jeszcze.
Jakaś nowość, ciekawostka?
Całe MSP wczoraj oszalało i do mnie pisało o tym, że jest noc hakerów.
Czy w to wierzycie? Ja szczerze mówiąc, nie ;/


Osoby te specjalnie ubierają się brzydka i piszą w statusie ( ctr ) : (swój nick) nie napisał jeszcze aktualizacji statusu. 
Niektórzy nawet zmieniają swoje hasła, w obawie przed Hackerami. 
►KONKURS!
Konkurs pojawił się na innym BLOGU, ale możecie go nie znać a chcecie nagrody więc napisze wam tutaj o co chodzi.
Selena:
A to ja:



Tak, tu nic nie ma. Bo teraz to wy zrobicie do tego look! Czyli... to konkurs! Ten BLOG jest czytany tylko przez... 7 osób? (z Adminkami) bo Ania nic nie robi (bez obrazy) chodzi mi o to, że Ania nawet własnych zasad nie szanuję. Codziennie posty. Ostatni post był mój a teraz znów mój. Ale to nagroda! No więc.
em-msp.blogspot.com organizuję konkurs! Przebieracie się za gwiazde. Zgłoszenia przysyłacie na email: anialeivieeremsp@wp.pl
 ►Jak to ma  wyglądać:


Hej. O to look mój jako Selena Gomez:
(link)
Na MSP: (nick)
Dziękuje za przeczytanie! Pa


_________________________________________________________________
Tak to ma wyglądać.
No a teraz najciekawsze...
NAGRODY!:
1 miejsce: 10 prezentów z L.Ż, rola w seku & Ani@ & (w filmie nie... bo artbook)
2 miejsce: 10 prezentów z L.Ż, obejrzenie 4 filmów + komentarze od & Ani@ &
3 miejsce: 10 prezentów z L.Ż
4 i 5 miejsce: 5 prezentów z L.Ż
2 wyróżnienia: prezent z L.Ż
_________________________________________________________________
Czeka na was kolejny konkurs, ale chcę go zorganizować z moją BFF z MSP. Wiecie o kogo chodzi XD
No to Pa, powodzenia w startowaniu w konkursie! ;*
Email: anialeivieeremsp@wp.pl

/pozdrawiam, Ania ♥
LINK DO KONKURSU:
http://em-msp.blogspot.com/2014/08/sel-in-msp-2-konkurs.html#comment-form

/Pozdrawiam, Ania♥

7 komentarzy:

  1. Witaj!

    I tak jak pisalam na em-msp, biore udzial w konku ;*

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ja już się tu nie dostanę ;c
      I gratuluję...

      Milka ;cccccccccccc

      Usuń
    2. Ejże, c ty wygadujesz? XD
      Ne widaalm Tw maila. :33

      Usuń
    3. Serio? O.e

      Głupia ja xDDDD

      MILKA KTÓRA MYŚLAŁA, ŻE KISIELKOWI NIE PODOBAŁA SJE MOJA NOTKA. A KISIELEK JEJ NIE WIDZIAŁA XDDD (napisałam tb i oli NA MSP, że tu nie bd.Nie zwracajcie na to uwagi... xDD

      Usuń
  2. Dziękuje <3333333 Notkę o sobie, napiszę później, ponieważ jestem aktualnie na telefonie c;
    Kisielku, jeszcze raz, bardzo Ci dziękuje ;*
    Do zobaczonka
    Milka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się i gratuluje posady <3
    Pozdrawiam,
    Waloiana1236

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile komentarzy :D Dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń