piątek, 22 sierpnia 2014

Czy Ola zostanie adminem? ♥

Cześć!
Tu KisieleeeQ. Dziś piszę krótki post w sprawie Oli (Miki2118). Może pamiętacie, że w ciągu wakacji pisałam, iż jeżeli Ola dobrze się spisze, zostanie administratorem. A teraz przychodzę do Was z werdyktem. Wiele z Was, w komentarzach (w poście o konkursie na redaktora i wynikach okresu próbnego) pisało swoje zdanie, czy Ola powinna zostać adminem, czy nie, za co bardzo Wam dziękuję. Jest to dla mnie ważne, ponieważ piszemy tego bloga dla Was, a nie dla Siebie. Oczywiście wzięłam to pod uwagę i wyniki już znam. A więc...
.
.
.
.
Ola
.
.
.
Nie
.
.
.
Zostanie
.
.
.
.
Adminem :c

Przepraszam, myślę, że nie jesteś na to jeszcze gotowa. ://

Buahahahahahahahaaa! Kto się nabrał? Przyznawać się! :33
Ola oczywiście zostanie adminem, ponieważ:
- kiedy byłam na wakacjach zajmowała się blogiem
- jest tu od taaak dawna
- pisze świetne posty
- kocham ją! ♥
Wiem, że tego ostatniego nie powinnam brać pod uwagę, ale to mój blog i moje zasady (zła Marcia xDD). Tyle w tym temacie.
Co będzie mogła robić:
- decydować ze mną o różnych rzeczach
- zmieniać bloga (nie dotyczy to tła, ani szablonu, bo to może robić tylko Kisiel [za moją zgodą oczywiście])
- zastępować mnie na blogu, kiedy mnie nie będzie
- wstawiać różne bannery
- reklamować inne blogi, bądź strony
Ola będzie po prostu moim zastępcą. B)

Dobra, na dziś to tyle.

Papatki! ;*
~KisieleeeQ

Ps. Rysunki z serii MS na papierze wstawię jutro bądź pojutrze, ponieważ jutro mam utodziny, w dodatku idę na imprezę do BF, więc nie wiem, kiedy się wyrobię.


4 komentarze:

  1. Nabrałam się. XD
    Cieszę się, że Ola zostanie adminem, bo na to zasługuje. :)
    Pozdrawiam,
    Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  2. O FAK MARTA XDD
    WEŹ NIE NABIERAJ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu NABRAŁAM SJE XDD
    GRATULEJE!!! :DDDD
    ZASŁUGUJESZ NA TO! JOŁ! B)

    OdpowiedzUsuń