sobota, 16 sierpnia 2014

Kilka faktów o mnie cz1 + czy założyć bloga ?

Hej dziś drugi post i kilka faktów o mnie.

  • Mam na imie Karolina
  • Nie mam 15 lat tylko 13.
  • Lubię blogować
  • Lubię każdego redaktora
  • Nie kłamie. tylko z tym że mam 15 lat okłamałam.Każdy w szkole mi ufa. Nie wieżycie to tracicie.
  • da się pisać jedną reką. :)
  • lubię śpiewać
  • grać na MSP
  • jestem fanką The Wanted
  • lubię blog o MSP Abieskiej
  • nie mam fanów
  • robię wszystko żeby każdy mnie lubił(ale mi się nie udaje)
  • jestem wesołą, szaloną nastlatką
  • graałam w takie coś jak Panfu
  • czytam Besty.pl :3
  • Mam z 11 przyjaciół
  • jestem dziwnie zakręcona.
  • jestem też poważna
  • nie mam chłopaka(chciała bym)
To nie wszystko druga cześć jutro oraz z logami :)Aha mam też pytanie czy założyć bloga? Jak tak to myślę że pomożecie mi :)

~Karolina

5 komentarzy: