niedziela, 24 sierpnia 2014

♥Przebieramy! Gość: weronif 6

Heej! Dzisiaj posta pisze & Ani@ &!
No więc za 2 dni wyniki konkursu którego dodałam poniżej (post postami innych adminek)
Mamy już 4 prace :D A potrzebne nam jest 6 więc zapraszam do brania udziału bo warto.
No a tak jak piszę na tytule no to zapraszam! :D
Robiłam właśnie zakupy z Weroniką moją przyjaciółką na MSP (Pozdrowienia dla Wery ♥)
I robiłyśmy kategorie :D
No więc to ona :3
A teraz nasze przebrania na MSP, kategorie były dziwne.
1.TARZAN płci żeńskiej.
No więc  mój to ładna tarzanka.
Weronika bardziej wczuła się w rolę i postanowiła uzasadnić swój wybór
No więc jak widzicie sami jak Wera to widzi :D
2.Na zespół rockowy XD

Sami widzicie jak wyszło.
Moja ocena jak na tą kategorie to 8/9.
3. Na Ślub
Na Ślub. Weronika niedługo bierze ślub XD (nie na MSP, ani nie w rl)
My wiemy o co chodzi xd
No więc to koniec posta waszej kochanej Ani :3

1 komentarz:

  1. HAHAH XD
    Ty mnie już za mąż chcesz wydać. xDD A co z wieczorem panieńskim?! xD
    Super post. :*
    P.S. Przez Ciebie się teraz duszę ze śmiechu. xD

    OdpowiedzUsuń