wtorek, 12 sierpnia 2014

"Dziewczynka na rolkach" - film na msp ze starymi animacjami

Heii!
Mi dużo głosów nie potrzeba, żeby robić krótsze posty, ale proszę wyrażać swoje opinie dalej.
Tak więc. Na google grafika ostatnio szukałam usuniętych animacji. I wyskoczył mi kadr z filmu "Dziewczynka na rolkach cz.2".. Na screen'ie była animacja "Blood in the floor", czy jak tamto się zwie. Jest to animacja pokazująca, jak nasza MS leży w kałuży krwi. Kojarzycie, co nie? Ja - wiadomo, szybko wchodzę w filmy, u góry wpisuje "Dziewczynka na rolkach" i tu buum. Taki film istnieje! Jest zbudowany z 6 części autorstwa seleny3. Zabrałam się za oglądanie.
1 cz. - nic po starych animacjach;
2 cz. - i tu zaskoczenie z mojej strony.. Blood in the floor, Beating heart.. (ms ma w ręce serce, to wygląda jakby komuś to wyjęła);
3 cz. - to samo;
4 cz. - już mniej tych animacji, ale dalej są;
5 cz. - wyżej;
6 cz. - -||-

Selena3 na końcu tytułu 1 cz. napisała thiller.. Film, jest "straszny", ale nie ma się czego bać! Po prostu - film warty obejrzenia! Ma mało wyświetleń, a wg mnie zasługuje na top. :D

OGLĄDAJCIE TEN FILM! XD
Kadrów nie wstawię, gdyż sami musicie go zobaczyć.

To na tyle.
Pozdrawiam,
Mika2118

Ps. Jeśli chcesz o tym napisać na swoim blogu - napisz, ale podaj link do tego posta/bloga, gdyż na innych blogach nie widziałam takiej notki.
Ps. 2 Laniaczowate logo. :B

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz