sobota, 2 sierpnia 2014

Konkurs + informacja

Hej <3
Tu wasza Kara. Dalej mam mini kare ale, też internet słabo chodzi. Dobra o tyn pogadamy pod koniec posta. A teraz niespodzianka czyli konkurs. Mhmmm dużo osób mnie o niego prosiło więc, się pojawił. Polega na tym że trzeba zrobić looka na temat " Wakacyjne lato " Mam mało ciuchów na ZipyGirl więc, looka zrobicie mojemu staremu koncie. Najlepszy wakacyjny look wygrywa. Mam nadzieje że dużo osób się zgłosi. A może teraz coś na co napewno czeka połowa czytelników "Nagrody"
 1 miejsce
rola w filmie,prezent z l.ż do 1000 sc,15 grafów,25 love it w lookach ,5 love it w artbookach,niespodzianka.
2 miejsce
5 występów w Artbooku,jeśli mas bloga to przez tydzień bedę go reklamowała,10love it w lookach i artbookach,prezent z l.ż do 500 sc
3 miejsce
Prezent niespodzianka,5love it w lookach i artach,
4 miejsce
Darmowe logo

Myślę że konkurs i nagrody wam się podobają. W komentarzu piszecie (swoją bazwę ms na MSP) i zgłaszam się.A w tytule looku. Wakacyjny konkurs. Przypominam moje stare konto vanessa dunderstyc. Czas macie na zgłoszenia i looki do 20 sierpnia. To wszysto ze strony konkursa. A teraz mała informacja. Mhmm Ola usunę te posty ale, jak będę miała dostęp do internetu. Będę informacje dodawała do postów z jakimiś seriami. Teraz jagby chcę pisać jak najwiecej bo chcę się dostać do bloga i żeby osoby z bloga i wy mnie polubiliście. Teraz pisze z telefonu. No nie wiem co jeszcze nappissć. Powodzenia w konkursie i wgl. To wszystko.

-Kara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz