niedziela, 3 sierpnia 2014

Wizzol ocenia gwiazdy z MSP #1

Cześć koty. ^^
Po nazwie się można poznać, że to ja Wizzol. Dziś zaczynamy nową serię! ,,Wizzol ocenia gwiazdy z MSP''!  Na czym polega ta seria? :) Wy wybierzecie jakąś MS (MovieStar) z Rankingu a ja ją ocenię. :) Dziś ja wybieram, ale w następnym poście to będzie już wasza decyzja.
Dobrze dziś ocenię.... ALAKINGĘ!
Zobaczmy jej profil! :)
Jak widzimy Ala nie wchodzi jakiś czas na konto. Nie ma chłopaka (Z tego co patrzyłam to miała, ale jest prawdopodobieństwo, że zerwał. :\). Ala ma normalne MS w najlepszych przyjaciołach. Alecz! To jest błąd na MSP, wiele sławnych osób ma takie bugi. :)
Jej ostatni look:
Look mi się nawet podoba. :) Jest ładny i skromny. Kolory bardzo dobrze dobrane, ale mam jedną uwagę. Buty. Buty na koturnie i strój roboczy (XD) nie jest dobrym połączeniem. :\
Moja propozycja na look:
Ten look nazwałam: ,,Moustache. :3''. Bluza z wąsami daje uroku całemu strojowi. Miałam mały tylemat z włosami, ale poradziłam sobie. :D Look mojego autorstwa jest bardzo piękny. :)

Ostatni opublikowany ArtBook:
(Jeśli nie widzisz obrazka kilknij!)
Powiecmy, że ten art jest taki informacyjny. Konto ALAKINGA miała 3 właścicielki: Alę (Założycielkę.), Julkę (Opiekunkę, która odeszła z konta Ali.) oraz Karolinę (Opiekunkę, która była ostatnio na koncie.). Konto miało wieele przygód. :D
Ostatni opublikowany film:
Film pt.: ,,Zajęta Linia.''. Film jest warty obejżenia. :) Aktorzy i animację bardzo dobrze dobrane tak samo jak muzyka i tła. Nie mam żadnych uwag to filmu.

To co? Kończymy? Nie! :) Jeszcze tylko jedna rzecz. Biografia. :)
Hmm.... biografia jest słaba. :| Jestem zawiedziona. :( Myślałam, że biografia będzie jakaś taka bardziej ogarnięta.

Kończymy na dziś. Do wyboru macie:
  • Arli
  • ANNIIA
  • Lady Zanetka . 
Jeszcze nuta na dziś:
Do zobaczenia!
WizzyGirl





3 komentarze: