czwartek, 21 sierpnia 2014

Witajcie ^^

Hejo wszystkim ♥ Jestem świeżutką osóbką tutaj ^^ Dzisiaj opiszę siebie. Na blogu będę zajmowała się modą. Dlaczego? Dlatego, że nie chce mi się pisać nowości i ciekawostek xD Na modzie się tam znam i coś tam z tego wyjdzie xd Dobrze, teraz informacje na mój temat :

Mam na imię Kasia i mam 11 lat. Po wakacjach idę do 5 klasy. Na MSP gram pod nickiem kasia3348. Moim ulubionym kolorem jest kolor morski. Ze zwierząt najbardziej lubię koteły <3 (koty xD). Niestety nie mogę mieć kota, ponieważ mam na kocią sierść alergię ;c Gram jeszcze na transformice (TFM) pod nickiem Kwysoka. Lubię malować i uprawiać sport (siatkówkę i koszykówkę). Gram również na klarnecie (to taki instrument xD) w orkiestrze. Moje przezwisko to "Milka" bardzo je lubię (XD) i chciałabym być tak tu nazywana :3
To tyle z mojego opisu. Mam nadzieję, że mnie tu polubicie ^^
Jutro zrobię początek mojej nowej serii (Mam już tyle pomysłów ;* ^^).

Oki, na dzisiaj to już tyle ;*
P.S. Laniaczowate logo ^^ Takie drastyczne ;3

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;3
      Laniacz napisała, że ją naszło i takie zrobiła xDDD

      Milka ;*

      Usuń
    2. Dajesz dużo emotek. XDD

      Usuń
    3. Bo lubię *-*
      Mogę dawać mniej...
      WIEDZIAŁAM, ŻE KTOŚ MI TAK W KOŃCU NAPISZE XD

      Usuń