wtorek, 19 sierpnia 2014

Wzloty i upadki + konkurs na redaktora.

Cześć, cześć!
Tutaj, jak można wywnioskować po tytule, KisieleeeQ. Jutro (20.08) kończy się okres próbny. Zanim ogłoszę wyniki, chciałabym wyjaśnić jedną sprawę: plagiat na tym blogu. Nie wiem, czy widzieliście posta Karoliny (Hot or Not), mniejsza z tym został on skopiowany od pewnej redaktorki, z innego bloga. Głębiej wnikając, Karolina skopiowała sposób pisania, jak i pewien znaczek zastrzeżony prawem. Poinformowała mnie o tym niejaka WiGa, donosząc o przykrej sytuacji, napisała również, że powinnam zastanowić się nad przyszłością tego bloga z Karoliną. Tak więc pomyślałam i podjęłam ostateczną decyzję.

Odchodzą(i): ZipyGirl (Vanessa Dunderystyc).

Zostają(e): Waloiana1236.

Zagrożeni są(jest): WizzyGirl.

***

O co chodzi z WizzyGirl? Dlaczego jest zagrożona? Ponieważ od miesiąca nie pisze nic na blogu i olewa mnie. Przepraszam, ale musisz się zdecydować, czy nadal chcesz tu pisać.
Jutro wracam do domu, i usunę Karolinę.

Co do konkursu na redaktora, zdałam sobie sprawę, że w tym roku szkolnym, jeśli redaktorzy będą Ci sami, posty nie będą pojawiać się często. Przecież Ola idzie do szóstej klasy, a ja, Maja i Kasia - do piątej., dlatego chciałabym temu zapobiec.
Oto warunki, które - jeśli chcesz tu pisać - musisz spełniać:
- Mieć powyżej 10 lat;
- Mieć doświadczenie w blogowaniu;
- Pisać przynajmniej co 2 dni;
- Umieć robić screeny.
- Pisać o jednej kategorii (do wyboru są: moda, ciekawostki, nowości)

Nie są to trudne warunki, więc mam nadzieję, że dużo osób się zgłosi.
Jeśli jesteście chętni, napiszcie w komentarzu, i wyślijcie mi ją na mój email (kisieleeeq@gmail.com). Ma ona zawierać Wasz opis (wiek, imię, doświadczenie, zainteresowania) i wpis na wybrany przez Was temat. Zgłaszajcie się do 1 września!
Paa!
KisieleeeQ. ♥

22 komentarze:

  1. A moja sprawa z adminem? XDD
    Tak mi się przypomniało. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam że skopiowałam. Usune tego posta

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze. KisieleeeQ . płaczę bo jestem na sobie zawiedziona. rozumiem twoja decyzję. jeszcze raz przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Posta usunęłam.
    Ola - jutro / pojutrze wyniki. ;>>

    OdpowiedzUsuń
  5. Usówasz mnie ???
    Dobrze musze się z tym pogodzić. Ale ja juz dawno posta usunełam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. KisieleeeQ, uważam, że bardzo dobrze postąpiłaś usuwając ZipyGirl z bloga, ponieważ robiła nudne posty, było sporo błędów ortograficznych i jeszcze skopiowała post oraz znaczek.
    Co do Oli (Mika2128), powinnaś dać jej admina, ponieważ bardzo
    dba o bloga, zwracała szczególną uwagę na Karolinę, której notki nie powalały na kolona, jak Wasze.
    Co do Waloiany powinna zostać, gdyż wpisy z jej strony były ciekawe. :)
    To wszystko na ten temat. *:
    Pozdrawiam,
    Emily McCline ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wyraziłaś swoje zdanie. Ola oczywiście zostanie adminem, ale chciałam zachować to przez moment w tajemnicy. ^.^
      Jeszcze raz, wielkie dzięki.
      ~Kisiel ;**

      Usuń
    2. Czego ja się dowiaduję. XDD

      Usuń
    3. Kurde, Olka! Musiałaś to przeczytać?! XD

      Usuń
    4. Jest jedyna w swoim rodzaju. *O* ^^ xd

      Usuń
  7. Nie usunęłaś go, ja go usunęłam. Przestań kłamać. Nie żałujesz tego, że ciągle kogoś okłamywałaś? Mam 15 lat, a nie jednak 13. Sorry, mam dość. >.<

    OdpowiedzUsuń
  8. Kisielku, usunęłaś Zipy Girl słusznie.
    Na blogu Kathey nie było oni jednego dobrego posta. Tomcio z Aska xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci dziękuję Marta i Tb Emily, że mnie doceniacie ;)
    Pozdrawiam,
    Waloiana1236

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się ze wszystkimi! ZipyGirl nie nadawała się na tego bloga. Jak chciałaś tu zostać to trzeba było pisać sensowne posty, a nie ;-;
    HELP!!! Nie wiem, czy zgłosić się do konkursu :/ POMÓŻCIE! XDD

    kasia3348

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zglos sie! *-*
      Reklama w piatek ;)

      Usuń
    2. Dobra, już piszę notkę xDDD (CHOCIAŻ I TAK WIEM, ŻE MI SIĘ NJE UDA ;c)
      I dzięki ;3

      Usuń
  11. Napiszę na email i się zgłaszam! :D

    OdpowiedzUsuń