niedziela, 31 sierpnia 2014

Powrót do szkoły za stajlem! + Wiadomość...

Siemaneczko *~* Tak, tu Milka :* Dzisiaj pokarzę wam dwa looki, które wiążą się z powrotem do szkoły (jak by coś to "stajl" to "styl" - Ech, to moje słownictwo ;-;). Ale najpierw pewien komentarz, który zauważyłam pod moim postem "Gwiazdy z MSP w obiektywie - Alcinka".

Napisał go Tomek kca.
Tomku, uważasz, że skopiowałam od Ciebie serię. Nie. Mylisz się. Gdy dostałam się na tego bloga, zapisywałam, jakie bym mogła zrobić serię. Wpadłam na pomysł, żeby oceniać stroje gwiazd z MSP. Fakt, ty też prowadziłeś podobną serię. Ale ja jej nie skopiowałam! NIE JESTEM KOPIARĄ. Poza tym, już jej nie prowadzisz, więc po co ta "awantura"? Ale jeśli nadal mi wierzysz to posłuchaj : Nie znasz mnie, więc nie obwiniaj mnie o kopiowanie, bo nie wiesz, jaka jest prawda.
Przepraszam jeśli byłam niemiła.

Dobra, teraz przejdę do looków. Jeden jest dla VIP a drugi nie. (OMG ALE GRZMOT! XD Tak, jest u mnie burza ^^). Pierwszy look prezentuje sje tak :B :
*0* Nazwałam go "I am naughty" co znaczy "Jestem niegrzeczna". Dlaczego? Czapka dodaję "pazurków" lookówi. Niestety look jest dla VIP (przez sukienkę) oraz za diamond (przez włosy). Look kosztuje 1325 s.  Dobrze, teraz skład :
Cztery rzeczy. (Oczywiście odjęłam czarne cienie do powiek za 500 sc, więc także je odejmijcie.) A teraz może wersje kolorystyczne? :3
1. Wersja kolorystyczna.
Czerwona, u la la :* Chociaż, coś mi tu nie pasuje. Ech, zaszalałam xD
2. Wersja kolorystyczna.
Podoba mi się. Niebiesko-czarna wersja, RZĄDZI! XD
3. Wersja kolorystyczna.

Podobna do Milki :D #WERSJAPRAWIEŻEPODOBNADOMILKI!!! PIKNA <3
Teraz "Paleta kolow!" :
Oryginał - Różowa ramka.
1. Wersja kolorystyczna - Jasnoniebieska ramka/ 
2. Wersja kolorystyczna - Zielona ramka.
3. Wersja kolorystyczna - czarna ramka.
Okejoł, teraz kolejny looczeq B) ^^
Ten jest dla Nie VIP c; Taki.. em, no sportowy? Bardzo ładny <3 Kosztuje 1250 sc. (Tu także musicie odjąć rzęsy!!!). Skład :
Trzy rzeczy. (Jak już mówiłam, musicie znowu odjąć te rzęsy za 500 sc.). Dobra, wersje kolorystyczne.
1. Wersja kolorystyczna.
Jak ja to mówię "wersja bananowo-smerfowa" XDDD Bardzo ładna *,*
2. Wersja kolorystyczna.
Biało-ciemnozielona wersja. ładna, aczkolwiek bardziej (?) NWM CO NAPISAĆ!!!! xD
3. Wersja kolorystyczna.
No, nie mogłam się powstrzymać :B Milkowa wersja <3 B)
Dobrze, teraz Paleta kolow! :
Oryginał - Czerwona ramka.
1. Wersja kolorystyczna - Czarna ramka.
2. Wersja kolorystyczna - Niebieska ramka. 
3. Wersja kolorystyczna - Różowa ramka.

Łokej, na dzisiaj to tyle :*

Pozdrawiam 
P.S. Nie długo zrobię nowe logo :B B) 







1 komentarz: