piątek, 1 sierpnia 2014

Do Karoliny.

Heeej Kochani! ;* Jaka u Was pogoda? U mnie pochmurno. :/ TEN POST JEST Z INFORMACJAMI DO KAROLINY, gdyż nie ma Marty, a ja chcę żeby blog, na którym pisze ładnie wyglądał. -.- Wieem, już raz poleciała ode mnie krytyka, ale ja wolę być szczera do bólu, niż mam oszukiwać na siłę. ;_;
1. Teraz to wyjaśniam. Kara napisała, że ma dostęp do konta mojego byłego, więc po prostu zerwałam. Mam "parę dowodów", że to konto, jest Twoje, tzn.
- utworzone w tym samym roku, miesiącu, co konto vanessa dunderstyc;
- na arcie, w którym jestem ja i Katheja, jest w prawym dolnym rogu "Pozdrawiam vanessa ##########" (dunderstyc);
- Te dwie osoby piszą w ten sam sposób "XD", czyli coś takiego "...xxxD";
- dalej nie wymieniam.

Zerwałam, nie chcę być nie pewna. Ja chcę mieć stuprocentową pewność, że to inna osoba, ale niestety nie mam.

Druga sprawa. W imieniu Marty poprosiłabym, żebyś usunęła posty typu "Proszę Dziewczyny", "Mini wyjazd", "Szybki Post" itd., bo to w ogóle nie są posty. To tyle z mojej strony.

Pozdrawiam,
Mika2118
~Ola

9 komentarzy:

  1. Przykro mi ale, mówiłam ci że to mój kuzyn. Nie mam dostępu do kompa bo słaby internet więc nie pisze postów. Dlaczego ma usunąć moje posty. ja tylko informowałam was i czytelników bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale Ci nie wierzę. :c
      Trudno mi w to uwierzyć. :/

      Usuń
    2. Karolino, masz usunac posty wymienione przez Ole, bo jesli tego nie zrobisz, to ja bede zmuszona, by usunac Ciebie. Kiedy mnie nie ma, Ola rzadzi. Dziekuje. ;-;

      Usuń
    3. Oks tylko że jak będę miała dostęp do kompa.I przykro mi Olu ale jaj ty tak myślisz to twoje zdanie ale ja mówie to mój kuzyn tak jak Zuza(Zuzenne)

      Usuń
  2. Stanowczo zgadam się Olcią ^^
    Pozdrawiam :)
    A i post nowy pojawi się jutro :*
    Maja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko ztym "XD" nie popieram bo dużo ludzi pisze XD tak albo tak xxxD.Zuza pisze jak ja,moja kuzynka,Słynna gwiazda pop nie pamiętam imienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. #OLQAMAWŁADZĘBUAHAHAHAXDDD

    OdpowiedzUsuń