czwartek, 28 sierpnia 2014

♥Jak się mam ubrać? BOYS! ♥Podstawówka? NIE!

Witajcie kochani! Dzisiejszy post będzie z informacją. Otóż w wakacje już idę do gimnazjum. A to oznacza tylko, że mam bardzo dużo pracy. Chodzi wyłącznie o to, że to już nie jest tak łatwo jak w podstawówce. Teraz lekcje będą dłużej trwały, będzie więcej zadane i mniej czasu. Ale postaram się coś wykombinować na ten czas na komputerze. Wiecie dobrze, że większość z was jest w podstawówce. Tam jest bardzo, ale to bardzo łatwo. W porównaniu do gimnazjum. Więc mam nadzieję, że adminki, które idą do kolejnej klasy podstawowej będą dzielnie dodawać posty bez żadnych przeszkód.
   __________________________________________________________________
Trochę się rozpisałam XD
________________________________________________________________________________
Dzisiejszy post będzie dotyczył ''Jak się ubrać!?'' Kochani, wszyscy dobrze nie wiemy jak się mamy ubrać. Ale dziewczyny sobie poradzą a jeśli nie to macie linka do bloga na którym wszystko pisze:

A teraz przebieramy się za chłopaka XD
No więc czapka ^^
 Super bluzka jak na chłopaka ^^
 Spodnie ^^
 Buty ^^
 Fryzura za 4 diamenty.
 Ale popatrzcie jak wygląda ta fryzura z czapką.
 Teraz te włosy.
 Włosy nie za diamenty z tą czpaka nawet lepiej wyglądają.
 Widzicie, że bez czapki, też?
 Raczej wolałam te nie za diamenty.
No więc kochani! Mamy już look dla chłopaka! :D
Jak widzicie look kosztuję albo 1925 starcions.
Albo 4 diamenty i 1450 starcions.
Look jest nie dla VIP.
/Pozdrawiam, Ania♥

2 komentarze:

  1. Ania ja wziełam udział w Twoim konkursie czemu mnie nie dodałaś do uczestników?
    Głupia Maja, która jest chora :-V
    Pozdrawiam,
    Waloiana1236

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam cię ale twój email nie doszedł. Bo wzięłam wszystkie prace jakie były.

      Usuń