piątek, 22 sierpnia 2014

♥Moda, to na tym się znam. +Ciekawostki!

No Hej! ;* Piszę wasza kochana & Ani@ &! Dzisiaj piszę posta ponieważ tak jest w regulaminie i... no to... zaczynajmy! <3
Moja ksywa to Sona, lub Sonia. Wiem, to imię bardziej dla psa... xd Ale dostałam tą ksywę bo na TFM jestem SonnyAnia.
No więc, po tytule można zobaczyć, że dziś będzie post o modzie. O tym jak można się ubrać, gdy nasz strój nam się nudzi a niestety nie wiemy jak się ubrać. :D
(Look został stworzony specjalnie na życzenie Bloga o MovieStarPlanet)
To są śliczne buty po 420 sc.
 Fryzura, również jest ładna.
 Sukienka.
 Kokardka ;*

Efekt końcowy:
Całość kosztuję 1995sc.
                     _________________________________________________________
Ale ta stylizacja wygląda również w innych kolorach ładnie!

Sądzę, że tak bardzo ładnie wyszło.
Ale reszta jak się ubierzecie to wasza sprawa!
_______________________________________________________________________________
Wiadomości:
Wiadomości znaczą, że mam coś do napisania... ważnego? No może coś co się przyda, albo plotkę.
No więc jeśli chcecie porozmawiać z Konik_mustang to niestety ale ona wyjechała dzisiaj do Grecji na tydzień więc wam nie odpiszę.
___________________________________________________________________________
/Pozdrawiam, Ania♥

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, znasz się na modzie :D
    Śliczny look ♡
    Chyba kupię, ale jestem na tel. i przez kilka dni nie wejdę na MSP. Ale i tak kupię! Lub dodam do listy XD
    Juuuuż Cięęęęęęę Lubięęęęęęę ♡

    OdpowiedzUsuń