piątek, 29 sierpnia 2014

Gwiazdy z MSP w obiektywie - Alcinka.

Witam was serdecznie c; Dziś kolejna część serii "Gwiazdy z MSP w obiektywie". Niestety były tylko dwa głosy, więc zapytałam się znaj, ze SKYPE jaka nazwa podoba się jej najbardziej. Ona wybrała "Alcinka", więc ona dzisiaj będzie oceniana B) - Ech, te moje sposoby... ;-; Teraz, bardzo was proszę, abyście zagłosowali xD Dobrze, zaczynam :
Look nazywa się "Nie zatrzymamy czasu, trzeba iść (...)" znowu ucięło ;-; Ale myślę, że tak się nazywa look "Nie zatrzymamy czasu, trzeba iść dalej".
Włosy : Ładne. Troszkę wydają mi się dziwne, ale pasują. 9/10.
Górna część stroju : WOOOW! Super! Ta bluzka idealnie pasuje do szkoły! 10/10.
Dolna część stroju : Zwykłe ciemne rajstopy pasują jak ulał. 10/10.
Obuwie : Em.. No OK. Przyjmuje je xD 9/10.
Akcesoria : Tatuaże niestety nie pasują :/ Za to opaska i kolczyki są świetnym wypełnieniem kompletu! :3 7/10.
45/50 - Super ^^
Kolejny look Alcinki :
Look nazywa się "☺ Każdy zasługuje na szczęście".
Włosy : O.e Ale kucyk xD Trochę jakby taki "ze wsi" :/ 7/10.
Górna część stroju : U la la! :3 Super bluzka. W zajebiaszczych kolorach! 10/10.
Dolna część stroju : Świetna spódnica pasuje do świetnej bluzki B) 10/10.
Obuwie : Koffam glany <3 A do tego stroju pasują. 10/10.
Akcesoria : Wszystko pasuje, ale te "rysy" niezbyt mi tu pasują. Inne dodatki są świetne *,* 9/10.
46/50. - Podobnie jak tam, super wynik.
Ostatni look Alcinki :
Look zwie się "Look z okazji 33 levela ♥".
Włosy : Śliczny kucyk :* 10/10.
Górna część stroju : Nigdy tej bluzki nie widziałam O.e XD  Ale jest śliczna <3 10/10.
Dolna część stroju : Moja ulubiona spódniczka <3 10/10.
Obuwie : Creepersy (dobrze napisałam? XD) są idealne do tego kompletu. 10/10.
Akcesoria : Wszystko pięknie. Nie mam żadnych uwag! :D 10/10.
50/50. - BRAVOOOO! :3

WERDYKT!!!! :3

1. Miejsce - Trzeci strój.
2. Miejsce - Drugi strój.
3. Miejsce - Pierwszy strój.

Znowu (XD) zagłosujcie, kto będzie w już niestety (lub stety) ostatniej części!

Valette
paaaula7
Puciola

GŁOSUJCIE!!! :3

Pozdrawiam



6 komentarzy:

  1. Valette

    Super Post Kasia. I ocena looków. Po prostu bosko piszesz. Super

    ~Kasia21188

    OdpowiedzUsuń
  2. Valette ;)

    Pozdrawiam ~ vioettatini08

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ją na blogu Kathey, ale przed tym ja sama wpadłam na taki pomysł. A poza tym, jakbym ją "skopiowała" (a tak nie jest) to pisałabym ją tak samo jak ty. Nic od Ciebie nie skopiowałam. Piszemy zupełnie inaczej. Możesz mi nie wierzyć, ale to prawda. Nie jestem i nie będę kopiarą.

    Milka

    OdpowiedzUsuń