niedziela, 17 sierpnia 2014

Wywiad z Kathey.

Cześć :)
Dzisiaj przeprowadziłam wywiad Kathey. Nie owijając w bawełnę, zaczynamy!

J- Waloiana1236
K- Kathey

J- Hej, czy mogłabym przeprowadzić z Tobą wywiad?
K- Jasne :)
J- A więc tak, na początek, skąd dowiedziałaś się o MSP?
K- Nieciekawie, jak większość- z reklamy w TV.
J- Aha, czy miałaś kiedyś takie momenty w których, chciałaś odejść z MSP?
K- Nie,  nie miałam. Spełniam się tu.
J-  Czy masz jakiś wrogów spotykanych tutaj?
K- Nie XD
J- Uważasz się za sławną moviestar?
K- Hmm, napewno bardziej niż myślałam XD
J- No dobrze a teraz, wymień swoje ulubione MS?
K- Nie mam jakiś ulubionych, lubię wszystkich.
J- Lubisz wszystkich, czyli wybaczyłabyś swojej najce np. LukierKova gdyby Cię obraźiła?
K- Tak, wybaczyłabym. Każdy popełnia błędy.
J- To koniec. Chciałabyś kogoś pozdrowić?
K- Chciałabym pozdrowić najki :) (Niki Mian, kik857, lovendi i LukierKova)
J- Bardzo Ci dziękuję za wywiad :)
K- To ja dziękuję :)

Wiem, że Kasia też przeprowadziła wywiad z Kathey, ale skapłam się dopiero jak już skończyłam. ;P
To byłoby na tyle.

Pozdrawiam,


PS: Stare logo. ;/




1 komentarz: