poniedziałek, 1 września 2014

Statystyki bloga. :3 + trochę z innej beczki.

Heii!
Tu Ola. Korzystając z tego, że jestem adminką, pozwoliłam sobie trochę poprzeglądać statystyki bloga. Nie ukrywam, że jestem mile zaskoczona. Blog w ciągu ostatniego miesiąca zdobył grubo ponad 5 tysięcy wyświetleń! W sumie jest ich ponad 16 tysięcy. :3 (Ah, to moja skromność..)





Tu możemy zauważyć, że w czasie 25-31 sierpnia (nie liczę dzisiejszego dnia) 29 sierpnia przybyło 337 wyświetleń - najwięcej w ciągu tych 7 dni.

A tu widzimy to, o czym przed chwilą pisałam. :)
Nie ukrywam również informacji, że jeśli blog zdobędzie 20 tysięcy wyświetleń zorganizuję konkurs. ;)

 Teraz coś innego. Dzisiaj było rozpoczęcie roku szkolnego 2014/2015. Osobiście nie zbyt przepadam za szkołą, ale gdyby nie ona, na świecie byłyby sami analfabeci. :) Choć nie lubię jej, to jednak staram się być ogółem dobrą uczennicą oraz w przyszłości chciałabym studiować, choć wszystko w swoim czasie. Dlatego jestem tu też z pytaniem do Was: Wstawić swoje rzeczy szkolne? Nie jest to może bardzo interesujące, ale jednak gdy wchodzę  na różne blogi, to widzę, że dziewczyny bądź chłopaki (słowo chłopcy jest takie, hm inne? xd ;-;) wstawiają swoje szkolne przybory. Mam plecak z Nike, piórnik jakiś Sweet Bunny, dlatego pytam się: WSTAWIĆ?!

Pozdrawiam,





PS: Ładne logo? :* Nowe. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz