niedziela, 23 listopada 2014

4XXMAS LOOK! ♥

Hii!
Tu Ola. :3 Jak wiecie, zbliżają się święta, Mikołajki (13 dni! ♥) i panuje taki zwyczaj, że ubieramy się cieplej, po prostu świątecznie. Gdy z powodu nudów, przeglądałam prze różne blogi, na niektórych już widniały świąteczne stroje. Od razu myśl: A czemu nie ja? Tak powstał ten post. :) Zaczynamy!

I LOOK:

Mraśnyy ^^
Pomocnica Mikołaja. <3 Baletki, delikatne, dodają uroku. Czapka jest dosyć duża, ale zauważalna sprawia wrażenie, że do look'a nic już nie jest potrzebne. Jestem dumna z siebie. ;* (ta skromność)















II LOOK:

Czy mi się zdaje, czy ta czapka była w tamtym roku za diamonds? :o Nie wiem. Rude włosy, no zostawiłam ten kolor, bo inny mi "nie grał". Sukienka mogłaby być inna, ale nie chciałam powtarzać z I look'a. Chyba kupię czapkę i włosy wraz z piegami. (zauważył ktoś czerwone coś? xd)














III LOOK:

O nie. NIE MÓJ STYL, ale ok. Wszystko ze sobą chyba gra. :') Jarzębina na czapce, dodaje tego czegoś. Sukienka mogłaby być węższa. (cały post będzie: mogłaby być xd) Look jest dla vip.
















IV LOOK:

To strój na świąteczny, zimowy spacer. :) Jest pompon jest impreza! Cena dla tych, którzy preferują drogie i wypchane looki. Nie jest najgorszy, ale do najlepszych nie należy.

















A jak Wam podobają się moje, świąteczne looki? ;) Piszcie ocenę w komentarzach. Osobiście bardzo lubię świąteczne zakupy na msp - wybór jest nawet spory, prawie wszystko co świąteczne pasuje w jakiś tam sposób do siebie.
Ja z moją klasą jadę na Mikołajki do kina na prawdopodonie "Dzień Dobry, kocham Cię." A Wy, jak zamierzacie spędzieć ten czas? :)

Do następnego posta!  ♥


                                                 

3 komentarze:

  1. #hasztagisaspokoalesmutamboniemakomów :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopsz, skomentuję Ci posta :*
    Ładne looki <3
    Podobno do tych Katheji o.o :*
    Masz podobny gust :3
    Oki, piszę posta XD
    Nie wiem o czym,
    ale napisze
    a
    co
    ?
    XD
    ODWALA
    MI
    OGZ
    IDĘ
    PISAĆ
    POSTA
    BO
    CHYBA
    COŚ
    ŹLE
    ZE
    MNĄ
    XDD

    OdpowiedzUsuń