sobota, 8 listopada 2014

Nie wytrzymam, loga na zamówienie ! :D

Hej, tu Olga XDD
Znalazłam spoko program do robienia LOGO W LICZBIE MNOGIEJ :D
Rozumiecie, że jak piszę LÓG to mi podkreśla a jak piszę LOGÓW to jest dobrze :O


Dobra, tylko chcę pokazać TRZY przykładowe loga.


ZAPYCHAM
SOBIE
MIEJSCE
BO
TEN
POST
BĘDZIE
DOSYĆ
KRÓTKI
CHYBA
CHYBA
DOBRA
POKAZUJĘ
JUŻ
TE
LOGA
NOOO
:






Są jeszcze inne efekty, ale te są best, więc nomz XDD



Oł kaj, muszę spadać (ACCCHHHH, BRAAAT <3 :(( )



I na koniec czwarte logo......



PS. Zgłaszajcie się po loga, piszcie, czy mają być ruchome, w jakich kolorach, jaki napis itd. :P
Ja postaram się zrobić je jak najszybciej.

PS.2 Co o mnie sądzicie ? O moich logach, looks, stylu pisania itp. ?? Podzielcie się w komie :)

4 komentarze:

  1. Sądzę o tobie że jesteś ... ŻAJEBISZCZTA ! ;3 Loga śliczne ;3

    Ja bym chciała taki podpisik *-*
    Nie chcę ruchomego, kolor niebieski i różowy, a jak jeden to niebieski. Napis to : olliwka1000

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Chcze *O* Amye Chan, ruchomy a koloregg może być dowolny. No nwm. Nwm. Mużee ... RUSZOFFY HAHAHAH! *-*

    OdpowiedzUsuń