poniedziałek, 10 listopada 2014

(NIE)Normalni użytkownicy MSP. + Wyniki mogą się spóźnić! = II ETAP!

JEST ANKIETA Z NAJLEPSZYMI KSYWKAMI!!!! >>>>>
WIĘCEJ INFO; CZYTAJ NIŻEJ!
ZAGŁOSUJ!
KSYWKI SĄ SPECJALNIE ANONIMOWE!
PRZY WYNIKACH, OGŁOSZĘ KTO WYMYŚLIŁ TĄ KSYWKĘ. NIE MARTWCIE SIĘ!
POWODZENIA KSYWKOM! :)

Hii! <3
Tu Ola. Zacznijmy od drugiej informacji. Taak, wyniki mogą się spóźnić, ponieważ tych ksywek jest ogrom i sama nie potrafię wybrać "naj". Co najgorsze, nie mam faworytów. Po prostu dużo jest jedwabistych *nowe słowo, klasowe hah* ksywek.. Więc pomyślałam, wymyśliłam, że gdyż w tamtej ankiecie w nie długim czasie było AŻ chyba 34 głosy to.. Będzie kolejna ankieta. ;-; Może trochę nudne, ale jednak. W ankiecie (która pojawi się chyba jutro [muszę przemyśleć]) będą znajdowały się te nick'i, że tak powiem, które przypadły MI do gustu. Następnie, najlepszą wybierzecie WY. Bez sensu by było, gdyby wszystkie (chyba 30) były w ankiecie.. Z-A D-U-Ż-O. Osz, trochę napisałam tego no. Przejdźmy do tematu!

--------------------------------------

Może zaczniemy od screen'ów?


Jaki jest sens tej wiadomości? Dostałam ją wczoraj. :) "hey masz chłopaka".. No błagam Was..odpowiedź jest prosta! Nie, nie mam!


To jest akurat śmieszne. : ))) Dziewczyna prosi, żebym ją przyjęła do znajomych, choć pokazuje jej się komunikat, że nie mam wolnego miejsca.. Serio?



Gratuluję słownika. (y) Ja próbuję dopasować rzeczy do siebie, żeby to się jakoś trzymało, a ona twierdzi, że TO JA PO KIMŚ ZGAPIŁAM.. Nie rozumiem.. Teraz macie odpowiedzieć czemu ja lubię, jak ktoś się mnie pyta, czy może kupić mojego look'a.


Nawet nie zamierzam zasłonić jej nick'u. :) W tej sytuacji i powyższej chodzi o ten sam look, który zrobiłam podczas ostatniego vip'a.

Może i ludzie są mili? Ale no wiecie sami dobrze, że nie zawsze. Powtórzę jeszcze raz: Jeśli chcecie kupić mojego look'a, zapytajcie! Liczcie na pozytywną odpowiedź. :)

Zauważyliście, że to jest mój pierwszy post o MSP ode mnie, od dłuższego czasu? Też się zdziwiłam, naprawdę. ;)

Pozdrawiam!


Logo zrobiła mi Independent Girl - dziękuję! W najbliższym czasie spodziewaj się dodatkowych 5-ciu rzeczy w Twojej szafie! Z listy życzeń oczywiście. :)

2 komentarze:

  1. Pjerfsza ??
    Super post. Mje tesz to fkusza ;___;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, dzieki ze wybralas moje logo :33
    Tez baaardzo denerwuje mnie jak ktos kupj mojego looka bez zgody. Nawet nie chodzi o zgode - tylko niech mi napisze, ze kupuje. Nigdy nie robie problemu, jak ktos mi napisze o tym.
    A NO WLASNIE XD Zapomnialam podac ci fb, dzisiaj napisze xD
    ~Tost c:

    OdpowiedzUsuń