niedziela, 9 listopada 2014

Obejrzyj i zakręć kołem XD + VS + Niespodzianki XDD

Hey, jak pisałam, biorę się za porządnego posta.

Zacznijmy od tego: wchodzę na MSP i kręcę kołem.
Wyskakuje mi OBEJRZYJ REKLAMĘ I DOSTAŃ DARMOWE KRĘCENIE KOŁEM !


I oglądamy świetną reklamę FERBJEGO. Tak, wiem, że pisze się FURBY.





Ok, teraz VS.
Chodzi o to, że biorę np. 2 arty o tej samej tematyce, oceniam i wgl.



Doopsz, a więc:

Najpierw arty, wybrałam dobrze Wam znane "profile".








WYKONANIE: Cóż.....Super, jednak dało się to zrobić lepiej. Informacja o tym, że art "jest stary" nie powinna tu być ! :D           9/10

OPIS STATUSU: Tag, będę oceniała to, co jest w statusie. Więc tak: dam 7/10 bikałs jest to takie żebranie o love.

PODOBIZNA: Czy jest podobny ? Hmm, raczej tak.               9/10

Razem    25/30 Brawo !!


Okey, kolejny artbook:



WYKONANIE: Tu jednak gorzej.        8/10

OPIS STATUSU: Aaaaaach !         7/10

PODOBIZNA:  Mhmmmm.....    8/10

Razem 23/10  

Czyli  wygrywa profil numer 1.



 Niespodziankami będą.....loga XDD
Pewnie każdy się spodziewał :D

Są tekstowe.

Dla:
-Kasia3348
-vajletboregard
-Mika2118
-Olliwka1000
-Kisieleeeq

Oto one:


Dla Kasi :*



Dla Vajletboregard :*



Zakochałam się w tym dla Olci :*  Ono jest takie słodziaaaśne <33






Dla Oliwii :**



#KISIELJESTEŚZŁOTEMMISZCZEMFSZYSKIEGONIEWJĘKIMJESCZEMISZCZYNIOMOESUS






A teraz uwaga uwaga, koniec posta XDDD







3 komentarze:

  1. Piękneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee <3 Awwwwww ;x
    No powiesz mi, jakim programem robisz te loga? XDD ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób mi niebiesko szare z napisem "Wiga ;33"
    XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpierw hejtujesz, potem chcesz logo.Ale OKey, ja jestem normalna, zrobię Ci.
      Ruchome czy nie ?

      Usuń