poniedziałek, 10 listopada 2014

Hot or Not #3

Witam Was w trzeciej już części Hod or Nod (moja nazwa is the best! :D XD). Zgaduję, że zapewne nie wiecie kto pisze B) Możecie zjechać na sam dół i zobaczyć autora, lub sami pogłówkować :B No pomyślmy, kto prowadzi Hod'a or "Nod'a i pisze w najbardziej tępy sposób?
Jeżeli powiedziałeś/aś :
Milka
Wygrałeś/aś wycieczkę do Milkowa! :DDD
Ogz, ogz, zaczynamy Hoda! :o

Osoby które dzisiaj ocenię to : Tost (Independent Girl), olliwka1000 oraz AmyeChan! (Przepraszam, że tylko trzy osoby :c).

Pierwszy będzie Tost czyli Independent Girl :
OMG, ale bisty! *000*
Twarz : Masz (według mnie xd) niespotykaną twarz. Jest przepiękna! Oczy boskie, usta także. Niezbyt przepadam za tym "odchylonym" (WTF?! XDDD) noskiem, ale u Ciebie wygląda idealnie! 10/10.
Włosy : Awwww, ten blond! *000* Piękne i na dodatek fantastycznie pocieniowane! ;* 10/10.
Sukienka : (Lel, nigdy jej nie widziałam o.o). Sukieneczka (XDD) jest w bardzo ładnym, spokojnym kolorze. Ten odcień fioletu, bardzo pasuje do twojej cery. 20/20.
Obuwie : Buty wydają mi się troszeczkę dziwne. Są takie... Nie mogę tego ująć... Po protu; dziwne, lecz u Ciebie nadają się idealnie! Bravvvvo xddd 10/10.
Dodatki : Kolczyki i kokardka są ekstra, ale serduszka na nogę już niezbyt :/ Ich kolor niezabardzo pasuje do reszty. 9/10.
59/60 - super!
Kolejna jest Oliwka czyli olliwka1000
Twarz : Oczy ładne, nosek także. Za to twoje czerwone usta jakoś bardzo się wyrużniają... I to właśnie jest fajne ;) 10/10.
Włosy : Argh, nie lubię ich >.< Tak się lśnią, jakby były milionami lakierów do włosów popryskane :/ 8/10.
Bluzka : Unikatowa B) Czarno-biała, klasyczna :3 Krój także mi się podoba, ponieważ koffam unikaty <3 10/10.
Spódnica : Hm, według mnie, w tym looku przeważa sam czarny, jakby białego tu nie było :/ Spódnica mogłaby być biała, pasek czarny, Byłoby wtedy o wiele lepiej, ale tak też jest ładnie :) 8/10.
Obuwie : I znowu przeważa czarny. Jak dałaś białą spódniczkę, to niech chociaż balerinki będą białe :/ 8/10.
Dodatki : Ale tu ich nawaliłaś XDD Wiem, tydzień unikatów, co nie? Ale i tak nie jest aż tak źle ;) XD 8/10.
52/60 - też świetnie!
Ostatnia osoba to AmyeChan 
Twarz : Nic dodać - nic ująć! 10/10.
Włosy : OMG, ale dziwne o.o Na twojej MS świetnie wyglądają! :3 10/10.
Sukienka : Szaro-biało-czarne wersja, ciekawe :3 Jestem zaskoczona, ale podoba mi się! :D 20/20.
Obuwie : Klasyczne szpilki. No nie powiem, ładne! :D 10/10.
Dodatki : Wszystkie mi się podobają z wyjątkiem naszyjnika :/ 8/10.
58/60 - Świetnie!

Jeżeli chcesz być w kolejnej części, zgłoś się w komentarzu, WRAZ Z OPINIĄ POSTA!!!
Zapraszam również na tego posta >>KLIK!<< można wygrać unikat XDD

Pozdrawiam,
  



7 komentarzy:

  1. Zgłaszam się do następnego!
    -biscuit2002 a look AutumnTime ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. Look ,,50 Coffe Girl"

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za taką wysoką ocenę *-*
    Mi też sie nie podobał kiedyś ten gargulec jako nos, ale teraz nie wyobrażam sobie mojej twarzy z innym *o*. I w ogóle to zawsze miałam jasną karnację, a teraz zmieniłam na ciemną i myślę, że to dobry wybór :)
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam siem Milgo ;* W looku, w którym aktualnie jestem c;
    Posdr
    ~Kasia ;*

    OdpowiedzUsuń