czwartek, 27 listopada 2014

Wszystko o mnie - Oliwia

Cześć :). Tak, tutaj Oliwia. Długo nie pisałam, przepraszam bardzo. Mam za dużo lekcji itd. Dzisiaj, wszystko o mnie ! Zaczynamy !

Informacje o mnie :
Nazywam się Oliwia (odkrycie ;__;), mam 10 lat (tak, tak, 10 lat, zaraz hejty). Urodziny obchodzę 1 stycznia, mój znak zodiaku to koziorożec, ulubiony kolor biały, niebieski, różowy. Ulubiona piosenkarka to Ellie Goulding. Bardzo lubię serial "Violetta" (proszę bardzo, hejtujcie, mam to gdzieś). Ulubiona piosenka :
Hihi, uwielbiam ją ! XD.

Informacje o blogowaniu :
Przygodę z blogowaniem zaczęłam mniej niż rok temu. Czytałam wiele blogów, i postanowiłam założyć swojego, później wzięłam udział w konkursach na redaktora, i trafiłam tutaj !

Informacje o moim wyglądzie :
 Jestem dość wysoka, mam zielony kolor oczu, włosy proste koloru brązowego/kasztanowego. Ubieram się na luzie, ale jak trzeba to ładnie, elegancko.

Co lubię ? :
Kluski śląskie, pierogi, spaghetti, soki, wakacje, muzykę, ten blog, moje przyjaciółki, sport, taniec, śpiew.

Inne informacje :
Chciałabym zostać tancerką. Mam jedną nogę dłuższą drugą krótszą, dlatego chodzę na korekcyjną (poniedziałek, środa). Chodzę na dodatkowy angielski żeby umieć choć jeden obcy język (poniedziałek, czwartek)



Jak na dzisiaj, to tyle. Komentujcie ! :)

1 komentarz: