poniedziałek, 17 listopada 2014

WYNIKI KONKURSU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hii!
Tu Ola, ehh. :') Dopsz, już kończę się bawić z Ignasiem. (chomik syberyjski jkbc, taki małyy) Otóż, DZISIAJ WYNIKI! Pewnie już wiecie, kto wygrał;


Z moich obliczeń (pstt) wynikło, że od teraz #jestemsmacznomnutellom. [hasztagi som supi] Aż 27%! Ankieta nie ma końca, btw zapomniałam, żeby zaznaczyć kiedy ankieta ma się zakończyć.. ALE (zawsze musi bc jakieś ale) od razu po opublikowaniu posta, każdy tamtejszy głos jest nieważny. (myślałam, że pisze się osobno ^^) Do rzeczy lol.
WYGRAŁA NUTELLA! Pierwsze moje skojarzenie to: Od teraz będę #Nut w skrócie! :33 Jakoś mi się tak dziwnie spodobało.



A autorką ksywki jest.. *szukam emaila noo chwila*:


Email w 50% anonimowy.. Szukam osoby, która wysłała mi email.. Napisz do mnie na msp, lub w komentarzu. Jeśli nik się nie zgłosi, nagrodę uznam za przepadniętą.. ;/

Nagrody są w poście z konkursem.

Gratulacje!
~Nut, hehs ;*


Ps. Nie mogę znaleźć loga od Tosta.. :c Prezenty w tym tygodniu powinnam rozdać. ;)

8 komentarzy:

  1. #czmniktniedodalkomahmmdziwnezawszebylyalespokoszkolarozumiem#teztakmam#pierwszykomzazdro

    OdpowiedzUsuń
  2. #Jadodajekomaa!!!
    #HehehajazagłosowałamnaTermometr:c
    #Termometryforewer!
    #AleNucianiejestzłanieżebycoś
    #Mogęcitologoprzesłaćjeszczerazajeślicisięniepodobazrobićinne;)
    #TostKochajoncyHerbatkę

    OdpowiedzUsuń
  3. #Nut ;3 Sweetaśne <333333 Jak zmieniłaś nazwę na Google?

    #Szaralaskarokuktórakoffahasztagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #ustawieniakontahihiatermometrtotakiemiezacedomojegonazwiskapasujetoscieprzyjmijnafbzaprosilamjestemolapodpowiedzmiezacachybawieszbonwmczyciemamakasiamnienieprzyjelanoatermometrladne

      Usuń
  4. Yay! To ja :D Mój nick na msp Chanellle

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecej wykrzyknikow sie nie dalo? :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalo sie xd
      s
      p
      a
      m
      s
      p
      a
      m
      i
      s
      p
      a
      m
      x
      d
      n
      o
      w
      y
      p
      o
      s
      t
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !

      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !
      !

      Usuń