poniedziałek, 10 listopada 2014

Może zapytam się jeszcze raz? Macie jakieś pomysły na serie?

Siemka, tu znowu Milka z tym samym pytaniem. Piszę z tablecika, więc sory za błędy xdddd
Jak pisałam wczoraj, nie mam pomysłów na serie. W sumie, to mam kilkw, ale nie wiem, czy Wam się spodobają, a jak już mówiłam, chcę abyście Wy też udzielali (xddddd) się w moich postach. Tak więc postanowiłam wymyślić jakąś nagrodę na najlepszy pomysł na serię, więc wytłumaczę wszystko tutaj :

Ta osoba, która wymyśli najlepsze pomysły na kilka serii otrzyma.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Unikat z gazetki MSP!

Tak więc, wymyślajcie!

Przypominam, że pomysłów na być kilka!!! Na kilka serii, a nie na jedną ;-;

Pozdrawiam i liczę na dużo pomysłów xdddd

Bayyyyyy,

8 komentarzy:

  1. Mogłabyś zrobić taką serię "Redaktorki - wszystko o nich" (Możesz ją inaczej nazwać XD). Chodzi w niej o to, że będziesz patrzeć na profil redaktorek, statusy, filmy, artbooki, looki itd. Możesz coś wymyślić. Będzie kilka części, bo redaktorek przecież jest dużo. Druga seria którą mogłabyś zrobić to "Gazetki z MSP na oku" (Możesz ją inaczej nazwać iksde XDD). Chodzi w niej o to że będziesz opisywać daną gazetkę, jej cenę, okładkę, dodatki itd. Napiszesz też, czy jest warta zakupu. Następną serią którą możesz zrobić to "Pokój jak prawdziwy". Chodzi w niej o to, że wybierzesz z grafiki jakiś pokój, a na MSP będziesz próbować go odtworzyć.

    To tyle, myślę że pomysły ciekawe.

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  2. TOP 5 - w jednym poscie jest jeden temat przewodni, np. ulubiona piosenka (podalam taki przyklad, jesli chcesz to mozesz zrobic te serie tylko o msp, np. najbardziej udany look), piszesz 5 najlepszych rzeczy z tematyki a potem czytelnicy wybieraja nastepny temat posta.
    Seria "Jak zrobic?" - np. jak zrobic dobry film itp.
    Dookola swiata (ej jakie to jest fajne tehe zrobilabym to na blogu Abi ale juz mam tam 4 serie o ile sie nie myle ;-;) - czytwlnicy wybieraja jeden z trzech podanych przez ciebie krajow a ty odwzorowujesz ten kraj w looku i artbooku, + opisujesz go i mowiszco ci sie w nim podoba :3

    Heheheh ta ostatnia jest naprawde super duper i sama ja chyba wykorzystam *o*

    ~Tost

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdy na MSP - Chodzi w niej o to, że piszesz pseudonimy lub imona i nazwiska gwiazd w posicie (oczywiście kobiet), a czytelnicy piszą w komach do kogo podobny masz zrobić look :) Na początku wstawiasz zdjęcie gwiazdy w stroju, do którego upodobniasz swoją MS.

    Mam nadzieję, że pomysł się spodobał :)

    /Struś

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób posty o lookach i postaciach z bajek np. Temat skubi du i robisz 2 looki i komentatorzy i komentatorki oceniają i wybierają jakie mają być następne looki .


    Mam nadzieje że pomysł się spodobał ~kristin213

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pomysła ^^^
    Oglądasz reklamy ??? (Co za pytanie -_-) Możesz robić looki, jak są ubrane osoby w nich, np. ta Basia Kurdej-Szatan z Playa ;) Daffaj :*
    vajletboreard

    OdpowiedzUsuń