środa, 5 listopada 2014

Looki na okazję #3

Cześć :). Tutaj Oliwia. Nie pisała długo ponieważ, nie miałam dostępu do internetu. Mieli jakąś tam awarię, i z tego to wynikło. Czasem może być tak, że nie będę mieć internet, zdarza się. Dzisiaj, znowu "Looki na okazję". Zdarzyło się tak, że były dwa głosy na jesienny spacer, a dwa na gwiazdę rocka. Napisałam na karteczkach, te dwie opcje, i dałam mamię do wylosowania XD (Te moje sposoby mnie rozwalają). Wylosowała gwiazdę rocka (Zaszalała XD).

Jak ubieramy się na gwiazdę rocka ? : Ubieramy się bardzo podobnie ponieważ, styl gwiazdy rocka jest mocny, silny, nie jest słodziutki, różowiutki. Odzwierciedla charakter gwiazdy rocka która, na scenie musi wyglądać na bardzo pewną siebie dziewczynę.

Jak można się w tym przypadku ubrać ? : Ubieramy się mocno, silnie, żywo i energicznie. Musi to być pełne życie. Nie możemy się ubrać jak starsze panie, z kapelusikiem na głowie. Trzeba czuć tą energię, tą moc.
 Moja fantazja mnie poniosła (Jest taki deserek "Fantazja", dawno nie jadłam, a jest pyyycha). Jednak o to chodzi ! Trzeba się ubrać zwariowano zakręcono. Włosy są naprawdę świetne, ta "sukienka" jest niesamowita a buty, mistrzostwo. Ten strój tworzy prawdziwą gwiazdę rocka.

Wow. To ubranie, jest mocne, zakręcone a wręcz, dziwne. Ale i to dobrze. Czarny i biały, kolory idealne na koncert rockowy. Kapelusz na głowie nie jest elegancki, jest mocny, świetnie komponuję się z włosami. Bluzka jest cudna, spodnie zwykłe ale, naprawdę fajne. Buty są idealne.

Z włosami zaszalałam, naprawdę. Ta sukienka jest prosta, zwykła ale, ma w sobie to coś. Buty cudowne. Wracając do włosów. Może są dziwne ale, o to chodzi. Trzeba się wyróżniać z tłumu, trzeba być innym. A te włosy, właśnie takie są.

Na dzisiaj, to już tyle. Następnym razem macie do wyboru :
Look do pracy.
Look na galę.
Look na jesienny spacer.


3 komentarze:

  1. Boże, dziewczyno... Błagam Cię...
    TO MNIE RAZI W OCZY XD!
    Dlaczego po 'że' piszesz przecinek, a nie po...? :-:
    Np. To i tamto jest ładne aż tak że, coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam a nie- To i tamto jest ładne aż tak, że. Mam nadzieję, że weźmiesz to na poważnie. To nie hejt.
      Pozdraffiam Miźga

      Usuń