wtorek, 4 listopada 2014

Z M I A N Y

Hejka, Kochani! ♥
Tutaj... KisieleeeQ. Haha, wiem. Nikt się tego nie spodziewał.
Dzisiaj muszę poinformować Was o kilku rzeczach. Także jeśli Was to nie obchodzi, to od razu się żegnam. Btw. Zacznę od tego, że nie pisałam tutaj od dwóch miesięcy. Po co to piszę?! Przecież każdy o tym wie... Niestety, trzeba spojrzeć prawdzie w oczy. Nie będę się tłumaczyła, bo stało mi się to, tamto i jeszcze Bóg wie co. Konkretnie. Przede wszystkim, nie mam czasu. I nie obwiniam za to ani siebie, ani szkoły, ani zajęć dodatkowych. Chcę się dobrze uczyć i mieć dobre oceny. Czasem mam 5 kartkówek w tygodniu. Jedbi powiedzą, że to mało, drudzy że dużo. Poza tym ok. 2 tygodnie temu wykryto u mnie chorobę stawów - Osgood Schlatter. Jest ona spowodowana tym, że bardzo szybko rosnę, a jedna kość nie nadąża za pozostałymi i chamuje rośnięcie, dzięki 'przyczepieniu się' do głównego stawu kolanowego. Skutki są takie, że nie mogę uprawiać żadnego sportu, i nie ćwiczę na wfie do stycznia. Prościej mówiąc, nie mogę nadwyrężać nóg, tzn. kucać, robić przysiadów, biegać, skakać ani jeździć na rowerze. Głównie ich zginać i napinać .Co tydzień, we wtorek jeżdżę na rehabilitację, co poza zajęciami dodatkowymi najbardziej utrudnia mi pisanie tu.
Co z tego wynika? Posty będą pojawiały się co tydzień, lub 2 tygodnie.

Postanowiłam wyjaśnić sprawę redaktorów. Wszyscy, którzy do tej pory są na blogu, zostają. Czy zrobię konkurs na redaktora? Nie, bo po co? Może posty nie pojawiają się 3 razy dziennie, ale to i dobrze. Także proszę, Ola nie organizuj czegoś takiego. Chciałabym zrobić grafik pisania redaktorów, w związku z tym prodzę wszystkich tu piszących (jak oficjalnie B))), żeby w komentarzach pisali jaki dzień komu pasuje, a wtedy ja coś zorganizuję i spróbujemy. Ja podpasuję się pod Was.

Planuję zrobić zebrania dla redaktorów. Zdecydowałam, że będą odbywały się one 1/2 razy w miesiącu. Będą one organizowane na Facebooku, ponieważ wiem że większośc (czyli Ola i Olga) mają konta. Także pozostałych proszę o napisanie do Oli (Mika2218) na msp swój nick, i stworzę konfę.

To byłoby już na tyle. Mam nadzieję, że dzięki wniesionym zmianom blog będzie lepszy.
Do zobaczenia,
Kslq ♥

6 komentarzy:

  1. Marta!!!! ;***** Lof ju xddd
    Ja mg pisać w czwartki, piątki oraz soboty B)))
    P.S. Czyli mam podać mojego fejsa? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale jeśli chcesz, to napisz do Oli na priv (msp), bo ja chwilowo nie mam tam dostępu. :))

      Usuń
  2. Wiesz Marta, dokładnie nie wiem czy będę pisać posty zgodnie z grafikiem. Raz nie mam internet, drugi jadę do lekarza, trzeci mam zajęcia dodatkowe itd ... Postaram się, naprawdę ale, nie obiecuję. Piszę kiedy mam czas. Mogę pisać w środy i piątki. Facebooka nie mam ...

    olliwka1000

    OdpowiedzUsuń
  3. FAAK..
    JA PISZĘ NIE SYSTEMATYCZNIE, WIĘC ZE MNĄ NICI -,-
    ZAŁOŻYŁAM KONFEE!
    MARTA, OLGA JESTESCIE TAM ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, tak mam fb. Nie wiem, napisać Oli. na msp?
    Wizzy c:

    OdpowiedzUsuń