środa, 19 listopada 2014

JESTEM MARTĄ - POWTÓRKA Z ROZRYWKI ;')

Hii.
To już nie jest śmieszne, ludzie!!! Ogar!
Pamięta ktoś "Karolinkę"? Która ze złamaną ręką na deskorolce pisała u Nas na blogu? Haha, a więc WIELKI POWRÓT! ;D Pisała ona u nas na blogu przez nawet długi okres czasu w wakacje. Był to nędzny okres bloga, taaaaak. Niby niewinna "nowa" właścicielka konta vanessa dunderstyc - Olka! Może będę miała więcej antyfanów, ale jeśli mam być Martą, wolę być w świecie internetu nikim. XD Dopszz, screen'y. :)









Ostatnio przeczytałam książkę "Ten obcy" Ireny Jurgielewiczowej, ale teraz uważam, że zacznę czytać CAŁĄ moją pocztę, bo to jest ciekawa lektura.. XDD Po prostu nie wierzę w to, co czytam.. Może i byłam trochę [ostrzegam] nie miła, ależ to moja natura tak mnie stworzyła. Wszystko kryje się w tajemniczych skrinachhh ;* Patola do całości! ♥ (Za duuuuuuuuuużo Rezigiusza [kupuję bluzę xd])

Jakieś nuciee; <3 (BĘDZIE NOWA SERIA!)


Kocham tą piosenkę - Cleo, Donatan - SZTORM <3 Pokonam sztorm, kiedy jesteś obok ♥


Enej - Zbudujemy dom. <3 Kolejna nowa piosenka, którą ubustwiam. <3

Jak wspomniałam, powstanie jakaś seria związana z piosenkami. :)

Serwus!
~Nut


Ps. Jakbyście mogli zagłosować - to nic nie kosztuje, a dla mojej klasy wiele znaczy. <3 ♥ Ja tam jestem, może ktoś rozpozna. :33 >LINK<

2 komentarze:

  1. Karolinka powraca ;* :') Haha, ona mnie rozwala. "Mam 15 lat, a nie sory jednak 13" xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hhhah, na moim blogu też pisała :D

    Wiktoria, Karolinka, Zuzanna, czy może nawet płeć przeciwna ? :)

    OdpowiedzUsuń