czwartek, 20 listopada 2014

Reaktywacja! - Twoje nowe logo #3

Sjemka *,* Tu Milka XD Postanowiłam, że reaktywuję moją dawną serię "Twoje nowe logo". Cieszycie się? Super. Ogz, to teraz poffiem taq. Loga przygotowałam dla wybranych osób XD Można powiedzieć, że dla wybranych redaktorek :3 Loczeq (?) zrobiłam 3. Dla Oli, Marty i Oliwki. Dlaczego nie dla Wizzy i Olgi? Wizzola w znaj nie mam, a miejsca mi brak, a "trik" mi nie wychodzi. Co d Olgi, to we wrześniu zrobiłam jej aż dwa loga (a ich nie używasz :cc).Oki! Zaczynam.
Pierwsze logo jest dla Oli. Tak się prezentuje :
OMG, boskie *0*
Specjalnie dla Ciebie szukałam Keep Calm'ów z twym (XDD) imieniem. (Poświęcenie)
Ale ci dałam strój :x Chciałam, aby była tak "Amerykańsko" XD Efekt? No cóż... ŚWIETNY! :D
Kolejne logo jest dla Marty. O to, jak wygląda :
Jak Kisiel to kisiel.
Marto, specjalnie dla Ciebie kisieleq truskaffkowffy Ci przygotowałam ;*
To logo jest piękne! <3 Idealnie pasuje tutaj ta "pofalowana" łyżka :D
No i ostatnie dla Oliwki :
#KropleDeszczuNaSzybieACoTam
Mi się podoba. Jest takie inne; niepowtarzalne ;p Przypadło mi do gustu (MEGUSTAAA!!!).
No pikne, no ;-;

Wiem, mało tego :/ ;____; Ale na realy, z tym schodzi.
Ogz, co zrobić, aby mieć logo?

1. Zgłoś się w komie.
2. Napisz, w jakim stylu ma być logo, z jakim napisem, lookiem itp.
3. Podaj swoją nazwę! XD
4. Czekaj XDD

Oki doki na dziś to tyle! ;*

Pozdrawiam,




11 komentarzy:

  1. Ja chcę logo! Biscuit2002 styl: no cóż...sweetaśnie xd napis: biscuit look: To co mam na sb

    To tyle czekam już na logo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam sie po logo Milgoo *; Pasujące do looka, w którym teraz jestem. A napis to napewno Kasia lub Kaśka, ewentualnie z mym nickiem *;
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się.
    Co do stylu - dawaj Milku, zaskocz mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK, TAK., Wstałam o 5:00 rano, noł lajfię na telku. Bravvo mi normalnie.

      Usuń
  4. KASIA XD ZAPROSZE CIE DO NAJ I MNIE Z NAJ WYWALISZ :*
    ~Wizzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam miejsca ani w naj, ani w znaj xdd
      Zaproś mnie na to konto : kokakolka0
      To moje drugie konto ;)

      Usuń
  5. Zgłaszam się po logo. W looku aktualnie jestem ubrana. Styl pasujący do looka. Napis Julka lub mój nick.
    Inez2010

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę logo :3 Styl: wojskowy (XD) w kolorach looka, Look: 53 Rebel, Napis: szara laska roku i Struś.

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę logo. Zaskocz mnie stylem. Look ten co mam na sobie.

    ~lilalila2005
    PS Zapraszam do siebie: czekoladowemspizuzia-fruzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, zapomniałam. Nick: lilalila2005

      ~lilalila2005

      Usuń