piątek, 28 listopada 2014

♥Konkurs? Czemu nie?♥ || KSLQ ||

Dzień Doberek! ♥

Tutaj Kisiel. Dziś, z okazji, iż zbliżają się Święta Bożego Narodzenia,  mam dla Was Świąteczny konkursik! Na czym polega? 
Musicie zrobić:
· Gwiazdkowe logo DLA MNIE
· Artbook z definicją za co kochacie Święta
· Look, w którym przedstawicie strój elfa

Jakie będą nagrody? 
Nagrody, tradycyjnie, będą dla pierwszych trzech miejsc. 
I miejsce - napisanie notki na TYM blogu o dowolnej tematyce, unikat, prezent z l.ż do 300 sc.
II miejsce - banner promujący Waszego bloga (ew. jeśli ktoś nie prowadzi bloga, wtedy strony), autograf, ubranie z szafy. 
III miejsce - notka z oceną Waszej osoby, autograf.

Gdzie wysłać prace? 
Wasze dzieła wysyłacie na mój email - kisieleeeq@gmail.com. (przez 3 'e'!)
    
Czy konkurs będzie podzielony na etapy?
Tak! 
I ETAP to Gwiazdkowe logo, wysyłacie je od dziś (28.11) do 5.12. Szóstego grudnia będę oceniać w poście loga, i jeśli dotrze do mnie mniej niż 5 prac, do następnego etapu przejdzie 4 wykonawców, itd. 

II ETAP to Artbook z definicją, dlaczego/za co kochacie Święta, wysyłacie mi go od 6.12 do 13.12, a ja ocenię je w poście czternastego grudnia.

III FINAŁOWY ETAP to look elfa, na którego przesłanie mi macie również tydzień - od 14.12 do 21.12, a ja ocenię je w poście dwudziestego drugiego grudnia! 

Kto może wziąć udział, a kto nie może? 
Nie ma ograniczeń wiekowych, jednak redaktorki tego bloga nie mogą. 

JEŚLI MACIE JAKIEŚ PYTANIA, ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA, NAPEWNO NA NIE ODPOWIEM. JESZCZE JEDNO: PROSZĘ REDAKTORKI O NIE-ORGANIZOWANIE W OKRESIE OD 28.11 DO 26.12 B.R ŻADNYCH KONKURSÓW I LOTERII. 

Miłego dnia! ♥ 


Łapcie najlepszą piosenkę świąteczną ever! 

~ Kiiiiiiiisiel 

11 komentarzy:

  1. #PierfszyKomętaszPosstrafiamSiebie B))))

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE!!!!!!!
    Dlaczego my nie możemy?! :cccc
    Marto, pozwól nam! x-o XDD
    Ja też chce wziąć udział w konkursie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bo Ci zaspamię pocztę B)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahss, dajmy sie wykazac czytelnikom. :3 Przemysle to. XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale ja też czytelnik! ;DDD No Marta, proszęęęęę!!!!!
      Ja taq lubię konkursy xd

      Usuń
    2. oks, ale bedziesz traktowana 2x surowiej. ;D

      Usuń
    3. Osz ty xddd
      Dobra, Milka (nie mów o sobie w trzeciej osobie) pokaże Ci, na co ją stać!
      Jeszcze zrobisz tak:
      :o WOOOOW!
      Lub:
      :x Ohyda!!!

      XDDDD
      Nie ważne xd

      Usuń
  4. A look trzeba kupić ? :C
    Cienko u mnie z sc ostatnio.
    Wariatkaaa=) / Sandra

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczi to się zgłaszam. Spróbować zawsze można xD A i jeszcze, czy dobrze zrozumiałam. Najpierw wysyłamy Ci logo, później jak się przejdzie to arta, a jeszcze później looka, czy wszstko razem? Nie jestem pewna, więc się pytam c;
    Posdr
    ~Kasia
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw logo, potem jak przejdziesz arta, a jeszcze pozniej (jesli przejdziesz) looka. ;>
      /ksl

      Usuń