czwartek, 6 listopada 2014

Moja Przygoda z MSP - Koniec?

Hej.
Tu Wizzy. Dziś przychodzę z postem o MSP, inaczej o mojej histori. Zaczynajmy.

Było to we wrzesiniu 2013 roku, razem z kuzynką przeglądałyśmy internet. Nagle dzwoni moja koleżanka z propozycją ,,Hej. Znalazłam fajną grę o nazwie MovieStarPlanet." Od razu z kuzynką weszłyśmy na stronę i stworzyłyśmy konto o loginie sara4454. Nie grałam na tym koncie często, jednak wchodziłam. Gdy moją kuzynkę nabrano żadna z Nas nie wchodziła na konto. Ja stworzyłam własne konto Bellla Hawen27. Grałam na nim rok i 4 miesiące, poznawałam ludzi itp. 2 miesiące temu usunęłam konto. Za to miałam konto WizzyGirl na którym gram do teraz, jednak coś we mnie siedzi. Dziś rano postanowiłam, że ODEJDĘ."
Tak, odchodzę z MSP, jednak nie usuwam konta, czasem wejdę. Gra nie daje mi przyjemności jak kiedyś. Na MSP poznałam wiele osób: Szyja, Nati, Ola, Marta, Olusia, Agata, Kuba, Hania, Tost, Jess i inni. <3
Na blogu będe pisać! Aby ze mną pogadać można wejść na mojego:
Aska- LolKasia
Skype - bellla.hawen27
Facebooka - Wizzy Wizzolowata
Bloga - my-friends-my-life.blogspot.com
Pamiętajcie, że Was kocham! :*
Wizzy. [*]

5 komentarzy:

  1. #CHAMAHAAALEITAKROZUMIEMYHHNOŻYCIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Wizzuń :(
    :(
    :(
    A pamietasz jak robilam z Tb wywiad ? Gralas jeszcze na Belli :*

    OdpowiedzUsuń
  3. TOST CIĘ POPAMIĘTA x-o
    A tak na serio, to ok. Rozumiem. :c
    ~TostKochającyHerbatkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Macie fb? To zapraszajcie. C:
    ~HerbatkaKochającaTosta <3

    OdpowiedzUsuń