sobota, 15 listopada 2014

Konkurs? ~Wizzy

Czeeść. C:
Tu Wizzy/Herbata jak kto woli. Dziś chcę ogłosić konkurs. Wiem, że Milka robi konkurs, ja oczywiście się zgłaszam do niego.
Jaka tematyka?
Tematem przewodnim (Za dużo Top Chefa.) jest.... MIŁOŚĆ. Tak, tak nuuuda. Wcale nie! Można zrobić bardzo fajne prace na temat miłości.
Co zrobić?
Waszym zadaniem jest stworzenie looka, ArtBooka, Loga, Gifa, bądź rysunku.
Prace wysyłajcie na e-mail: wizzywizzol@gmail.com
Pracę przyjmuję do 1 grudnia.

Macie dużo czasu na pracę. Życzę Wam powodzenia!

PS: Zapraszam na mojego bloga o życiu: my-friends-my-story.blogspot.com (Przepraszam za reklamę.)
PS.2: Logo jest od mojej żony.

5 komentarzy:

  1. Ja moze wezme udzial :*
    1 ??? :D
    ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zglaszam sie! ale najpierw musze wykombinowac logo dla Milki :3 Thx za wstawienie mojego loga c:
    ~TostSzonaHerbatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam sie! A jeśli chodzi o looka, to trzeba go kupować? U mnie z kasą cienko, więc się pytam c;
    Konkurs fajny, podoba mi się
    Posdr
    ~Kasia lub stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Ważne, aby był look.
      ~HerbatkaKochającaTosta

      Usuń