niedziela, 23 listopada 2014

Redaktorki - wszystko o nich #1 - XxPorshiaXx

No siemka, tu Milka. Oliwka, zaskoczenie? Twoja seria ;D Wiesz co to oznacza? Tak, WYGRAŁAŚ :DD Niedługo dam Ci unikat, który wygląda tak :
A jeżeli masz już taki unikat, to możemy "negocjować" o coś innego ;)
Oki, teraz zaczynam nową seryjkę, którą wymyśliła nasza Oliwka. Na czym ona polega? Wybieram jedną redaktorkę z jakiegoś bloga i opisuję + oceniam jej profil, artbooki, looki informacje o niej oraz charakter. Lecz zanim przejdziemy do serii chcę Wam jeszcze powiedzieć, jak "głosować" na redaktorki.
Otóż, podaję Wam bloga. Wy, musicie pomyśleć, jakie są na nim redaktorki i wybrać jakąś. Przykład :
kisieleeeq-i-msp.blogspot.com
Wybrana redaktorka : Marta
ITP. XD
A teraz seria.
Na dzisiaj wybrałam XxPorshięXx (Nat). Prowadzi ona bloga cztery-panny-z-jednej-wanny.blogspot.com <<KLIK!>>. Na MSP ma 26 level. Zabłysnęła oczywiście swoim znakomitym blogiem. Nat gra od stycznia 2013 roku. Jej poziom to dobra robota.
Profil :
Jak widać Porshia ma Vipa, judge oraz celeb. W swoim statusie zachęca nas na wejście na jej bloga i przeczytanie nowych postów oraz, że zrobiła nowe looki. Proponuje nam także obejrzenie jej filmów. Profil Nat jest przejrzysty i zadbany, dlatego daję jej 10/10.
Artbook :
Artbook jest bardzo starannie wykonany. Po lewej stronie, tam gdzie są StarCoins, Nat dobrze odwzorowała tło oraz animki. Po drugiej stronie, czyli prawej mamy "zakątek" Fame. Znaczek gwiazdki z numerkiem pasuje, lecz z animacjami jest już gorzej. Nie pokazują one zbytnio, że mamy do czynienia z fioletową walutą (nie chciałam powtarzać). Niestety wiem, że nie ma takiej animacji z Fame, więc Cię rozumiem. 8/10.
Look :
Hym, ładny :3 Zwyczajna sukienka w połączeniu z błyszczącą, elegancką fryzurą i sandałami jest ekstra! Jeszcze te kolory <3 Biały z niebieskim idealnie łączą się ze sobą, a połysk na włosach dodaje szyku. Za to naszyjnik w kształcie serduszka dodaje tej małej słodkości. Komplet jest w pełni udany! 10/10.
Charakter :
Z Nat nie pisałam wiele, więc nie mogę określić, jaka jest. Jedyne, co mogę wywnioskować to to, że wydaje się być ona osobą otwartą. Jak już pisałam, prawie nic o niej nie wiem z bliska, ale przyjęła mnie kiedyś do znajomych. Ja jej podziękowałam, a ona odpisała "Nie ma sprawy ;)". Więcej dowodów nie mam, ale Nat wydaje się być miłą i ciekawą osobą c; 10/10.
Wszystkie punkty - 38/40 SUPER!

Oki, a teraz podam Wam blog, z którego będziecie musieli wybrać redaktorkę do następnej części ^^
abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com

Wybierajcie ;)

Komentujcie, czy podoba Wam się seria! ;*

Pozdrawiam,

 



  




18 komentarzy:

  1. Seria fajna, bardzom xD
    W następnej części z bloga Abi, wybierz... Laniacza :D
    Heh, jako pierwsza wpadła mi do głowy c;
    Posdr
    ~Kasia
    PS Czyżby pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
  2. okkk no too Hankaaa

    :/

    katheja latwa xD

    pzdr

    nie Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  3. Laniacz, a co.
    ~MalinaDunia

    OdpowiedzUsuń
  4. Laniacz!!!!!!!!!!!!!!!!! Super seria <33

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  5. Weź Kathey albo Laniacza
    Camilla

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak wgl mozesz dodac biografie kazdego :)
    taki moj pomysl, bo uwazam, ze byloby to nawet pozyteczne, gdyz inne ms maja swoja biografie

    dobraa ide sie szykowac na dyskoteke bayoo! ;*

    cleo - sztorm <3

    SamWieszKtoMika2118

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. INDE!! XD
    Nie no, zart. Dawaj Laniacza.
    Nut, padlam jak przeczytalam "Katheja latwa" xD
    ~Tost

    OdpowiedzUsuń
  9. JESTEM ŁATWA



    NIE NO PADŁAM XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



    JESTEM ŁATWA JESTEM ŁATWA JESTEM ŁATWA JESTEM ŁATWA JESTEM ŁATWA

    LEŻĘ XDDDDDDDD

    ~ Ta co jest łatwa xd Katheja xp

    OdpowiedzUsuń