sobota, 15 listopada 2014

Wszystko o mnie ~ Milka

Z tytułu chyba wiecie, kto pisze XDDD Tak, to ja (Milka! B)). Ten post będzie o mnie, ponieważ tamten był (za wyproszeniem) do dupy XDD Dzisiaj dowiecie się o mnie więcej i nie będę się wyżalać, bo blog do  tego nie służy. No to zacznijmy od podstaw.
Imię, wiek itp.
Mam na imię Kasia (ktoś pamięta?), a lat mam 11. Mój pseudonim to Milka, co wiedzą wszyscy ;-; Urodzinki obchodzę 16 lipca :D (Możecie zbierać na prezenty dla mnie ^^).
Hobby, charakter itp. 
Moim hobby jest sport oraz blogowanie. Najbardziej lubię koszykówkę, siatkówkę i piłkę nożną, ale w grę wchodzi także hokej. Blogować lubię dlatego, że gdy już opublikuję posta, to czekam aż pojawią się pierwsze komentarze xd Tak, bardzo lubię czytać komy na temat moich notek (YOLO :D)
Styl
Nie lubię, gdy mam na sobie jakieś wykwintne (OMG, ale słowo :o) ubrania. Wolę postawić na luźniejsze ciuchy. Moim ulubionym sklepem jest CROOP. To tam kupuję prawie wszystkie moje bluzki i bluzy.
Blogi i moje blogowanie
W mojej przeszłości miałam wiele blogów. Mogłabym je tutaj wymienić, ale nie wiem, czy jest sens. Za to mogę powiedzieć, kiedy założyłam mojego pierwszego bloga i kiedy napisałam na nim pierwszego posta. Mój pierwszy blog powstał w niedzielę, 17 listopada 2013 r. Za to mojego pierwszego posta napisałam we wtorek, 19 listopada 2013 r.
O tym blogu
Dobra, wreszcie to powiem. Ustaliłam, że jak jest to post o mnie, to w końcu napiszę to. Bardzo, ale to bardzo chciałabym być.............. tutaj adminem.... Wiem, to niemożliwe, bo i tak pewnie najpierw byłby Wizzol (bo pisze tu dłużej) a potem dopiero ja. Olu, nie zniechęcaj się do mnie, ponieważ ja Ciebie, ani Marty nie zmuszam do dania mi administratora. To bardzo odpowiedzialna robota, a chyba jeszcze tak bardzo mi nie ufasz. Nie wiem, jak naprawdę jest, ale to moje przypuszczenia. Tylko błagam, nie obraź się, że piszę już jakieś 3 miesiące na blogu, a się tak "rządzę".
Choć mam taką nadzieję, że to przemyślisz... Możesz mi nawet zrobić jakiś "test" sprawdzający, czy nadaję się na tą posadę. Lecz wiesz, nie zmuszam.

Na dzisiaj to tyle. Bierzcie udział w konkursie >>KLIK!<<, wysyłajcie prace itd. XD I piszcie, czy podobał Wam się post! ^^

Pozdrawiam,



5 komentarzy:

  1. Milko, babo. :D Masz porządne cele kochana. ^^ Powodzenia, mam nadzieję, że uda ci się do nich dobrnąć. :)
    Wiesz kto tu taki? *-* Eh, co ja chrzanię, prze wiesz, moja Kasiunia. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Okey, zgadzam się z Tobą, też nie lubie siem ubierać galowo. Zawsze ubieram się luźniej, jeśli można to tak nazwać xD
    Co do posady admina, to stawiarz sobie wysokie cele. Tak trzymaj xD
    Posdr
    ~ Zapewne wiesz kto? Kasia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu dziewczyny, kocham Was <3 ;* Jesteście cudowne ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz być adminem i zastanawiasz się od dłuższego czasu nad odejściem? ;/
    Pokręcone.
    Jak dla mnie (ja o tym nie decyduję) to trochę pochopny krok.
    Sama się o to trochę prosisz.
    Ok, zależy Ci, ale z moich obserwacji wynika, że częściej udzielasz się na innych blogach :c
    To Twoja sprawa, ale ja jak narazie uważam, że za dużo wymagasz, a nie dużo robisz :/
    Taak, krytyka i hejty się posypią. :))
    Przepraszam, jeśli Cię uraziłam. :c Ale na tym polega zdrowy hejt C:
    Pamiętaj, że Cię bardzo lubię!
    Nie spieprz tego! ♥

    Pozdrawiam!
    Ola (narazie bez ksywki xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że to powiesz c: Nie udzielam się wcale więcej na innych blogach, próbuję wszystko robić równocześnie, ale najwyraźniej mi nie wychodzi xdd
      Olu, dopsze (b. spec) jak chcesz, mogę się najbardziej udzielać na tym blogu.
      Ja też Cię bardzo lubię i myślałam, że jak to przeczytasz to mnie z bloga wywalisz :o XDDD
      Ale proszę, nie fochaj się na mnie :'(

      Usuń