poniedziałek, 3 listopada 2014

Burza mózgu, a raczej lóg :D

Hey, zacznijmy od tego, że zrobiłam sto tysięcy lóg (ha...ha...ha...5) i muszę je pokazać XD
Są dla:
-Olliwki1000 (2)
-Independent Girl (2)
-Miki2118 (1)



                                              LOGO DLA OLI:
Ola, wiem, że nieładne :(


                                       LOGA DLA INDYKA (Inde wie, o co cho XD)


A, Julka, wiesz, że miałam tosty na kolację ??? Jejeeeejej ! xddd






                                                   LOGA DLA OLIWII:






W sumie........chyba są OK.
Taki post na szybka w sumie, ale zrobiłam loga i tadam :P
Meega mi się podoba babeczkovve dla Oliwii <3









Pozdrawiam !!


 


7 komentarzy:

  1. Olga, super logo ... Nomć ♥ Dziękuję, bardzooo <333

    olliwka1000
    (Niech ktoś mi jakiś podpis wymyśli ;___; XD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się podpisywać
      ~Oliffcia♡
      :D
      Dzięki za opinię :*

      Usuń
  2. Oooo :33 Dzięksy *-*
    SORKI ZA NIESKROMNOŚĆ ALE PODOBA MI SIĘ MOJA TFASZ XD Lepsza niż ta blada xd
    Odwdzięczę się ;33
    ~Tost

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Indyczeegg <33
      Dzienkuje.
      Bendziesz mojim menrzem ?

      Usuń
    2. A TO TOZT, BD BIGAMIA!!!!!!!!
      RODZINA TOZTUF!!!!!
      MASZ FB INDYKU? ;*
      NA PV NA MSP DAJ, JAK MOZESZ; *

      Mika2118
      Hihi

      Usuń
    3. Se - nie, bo jak Wizzol sie dowie to nie bedzie mnie kohac :c ZOSTANMY PSZYJACIULMI XDD
      Ola - okok, jak wejdr na kompa xD
      ~Indyk xD

      Usuń
    4. Mi tesz podaj, albo Mika mi poda bo jom mam f znej.

      Usuń