niedziela, 16 listopada 2014

Haha XD

Siemka, tu Milka B) Postanowiłam, że "wypełnię" braki, jakie tutaj spowodowałam. Chcę także Wam oświadczyć, że w następnym tygodniu (czyli tym, co będzie jutro) może być mniej postów :/ Jeszcze tego nie wiem, ale w czwartek mam dwu godzinny sprawdzian z polskiego z lektury "Władca Lewawu", a muszę się do niego pouczyć jednej rzeczy - uzasadniania. (Kuma to ktoś? :DDD XD). Następnie w piątek mam sprawdzian z przyrody. Ten nie jest jakoś wielce trudny, ale muszę się nauczyć kilka pasów : gór, wyżyn, nizin, pojezierzy XDDD
Dobra, w tym poście pokażę Wam rzeczy, z których się śmieję XDDD Ogz, zaczynamy!
Pierwsza rozśmieszająca mnie rzecz, to pewien komentarz, który zostawiła pewna dziewczyna przy moim arcie "Upiorny tłumacz" (no wiecie, zadania Halloween'offe). Mój artbook polegał na tym, że trzeba go przetłumaczyć na język polski. (Wpisałam tam pewien tekst z tłumacza google). O to, jak wygląda ten komentarz :
Myślałam, że ludzie na MSP są bardziej inteligentni ;-; Ja nawet nie wiedziałam, że w angielskim takie słóffka występują o.o Nigdy bym się tego nie nauczyła .___. Boshe, pomyślałam, że ludzie od razu wpiszę google tłumacza i przetłumaczą sobie to na polski XDD Jak widać, nie. (Nie no, ROZWALA MNIE TO XDDD).

Następna rzecz to kolejny komentarz, ale przy moim filmie "1. Szansa". Opowiada on o dziewczynie (Miriam) która chodzi do 1 gimnazjum i ma swój zespół Rock'a od trzech lat. (ZAPRASZAM! :3 XDD). Kolejna, pewna dziewczynka (?) dała tam taki o to kom :
Zastanawiałam się nad tym długo, ale nadal nie doszłam, co w tym dziwnego? Dlaczego niby to nie ma sensu? Dziewczyna chodzi do 1 gimnazjum i ma swój zespół 3 lata. TO CO? Nie można już założyć zespołu Rock'owego w wieku 4 klasy?! XDDD To też mnie rozfala (HIHI) :P

To teraz może moja historia, która wydarzyła się dzisiaj rano. No to tak. Na śniadanie miałam TOSTY (Pozdro dla Inde XDD). Jak mi się już zagrzały (XDD) to chciałam je wyjąć. Paczam sobie; i nie widzę żadnego widelca, noża itp. A ja mądra, wyjęłam te tosty z gorącego tostera RĘKĄ. Ja nie mogę, jak mnie ręka piekła XDDD
(A no tak! Usuwam tego posta "Odejść?" :D Czekajcie... Ogz, usunęłam :P).

Teraz to mój komentarz będzie "beką tego posta" XDD Napisałam go, gdy kłóciłam się z Wiką (chyba wiecie jaką? ;-;). Zamiast "Smaczny" napisałam "Samczy" XDD Macie screena :

Nie no, mam z tego bekę XDD Jezu, jak to dziwnie brzmi :o "Samczy był olej"? To tak jakby olej miał męża O.o Trzeba przesłuchać wszystkie oleje! Może one coś ukrywają? :ooo

Patrzcie jeszcze, co znalazłam na laptopie O.o :
To dzieło (robione w  Paincie) nazwałam "Zakochana myszka". Ochyda.

Ogz, na dzisiaj to tyle! Komentujcie, czy podobał Wam się post, czy mieliście z niego bekę (wątpię) itd.

Pozdrawiam,











10 komentarzy:

  1. Jaka sodka myszeła :c
    DZIĘKI ZA POZDROWIENIA XDDD
    ~TostSzonaHerby

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz ze pisze się ohydna a nie.... zajryj di slownika

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Oooo, hejter wrócił? Di? Chyba DO. ;_; Pisać nie umiesz? A OHYDNA NAPISAŁA SPECJALNIE. ;_; Ludzie błagam.
      ~Wizzy.

      Usuń
    2. No właśnie ;-; Ten cały post jest po to, żeby się pośmiać. Specjalnie tak napisałam, dla "beki". Zawsze, gdy coś się napisze nawet specjalnie, to ty i tak musisz się wykazać swoją inteligentnością .___.

      Usuń
  4. Boshe Wika też tak pisałam....
    Ogar.


    Marta, czemu mnie nie ma na nagłówku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś czas, aby przyjąć mnie do znajomych do 14. Pisałam otym posta, którego ok. 15 usunęłam. Przepraszam, ale nie mogę siedzieć przy kompie cały dzień czekając czy przyjmiesz czy nie.

      Usuń
    2. Dobrze, ale ja też nie moge siedzieć przy kompie cały dzień. Nie widziałam tego posta, Marta.
      Poza tym byłam w kościele, jak miałam wejść na komputer ?

      Usuń
  5. Oo jaka słodka myszga xD
    Nie wiedziałam, że olej jest samczy xD Też popełniam takie głupie literówki xD
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń