piątek, 21 listopada 2014

Po raz kolejny, logencjo. + TOP: 5... #3 - wreszcie... + Look, którego nie nazwałam XD

Heyo.
Tu Olga.
Wow.
Serio, nie wiem, co napisać.
:O


Dobra, mam logo dla cyni3 (Klaudii).

A wgl, to się kapnęłam, że można pobrać arta xdd
Lol :P


;*





Ach, więc przejdźmy do TOPPJENCIUWLOGERUF.
Soł:
Od razu mówię, że to osoby, które oglądam, i nie będą w kolejności od najgorszego do najlepszego. Będą tylko wymienieni i wstawię ich jakieś zdjęcia.


Okay, zaczynam:



5.  BZDURNY KARTON



4.  NIEKRYTY KRYTYK



3. WOBECOBIEKTYWU

Haahhaahahah, kocham ją za jej imię :D Żartowałam, dla niekumatych :_:

2. ADRIANNA SKON



1. BANSHEE



No wję, rze jeszcze truskafka :/
Ale jezd Bozgje <33


Czy ktoś z Was ogląda kogokolwiek z nich ? :D
Wiem, że pewnie dużo osób będzie hejtować Niekrytego i Adę, a przynajmniej tak mi się zdaje. :D








Dobra, na koniec - look.






Piszcie opinie :D
O całym poście.



Papapapapap !! :D



Od Majki :D

5 komentarzy:

  1. Banshee, Karton. <33 Kocham Ich *-*
    ~Wizzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :3 <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. OLA
    DLA
    KOGO
    TE
    SERCA
    ?
    DLA
    MJE
    CHYBA
    NIE
    ,
    CZOO

    ???
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam niekrytego, a i lubię CIASZTKA (pozdro dla kumatych ^^^)
    #ZMIERCHLECI

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Banshee i Bzdurny karton. Look fajny.
    Inez2010

    OdpowiedzUsuń