piątek, 31 października 2014

Nowa seria! (Znowu) + Wszystko o mnie. + Mój dzień.

Hejka Naklejka!
Tu Wizzy. Dziś zapowiadam nową serię. Będą to obrazki ,,Keep Calm..". Będą one robione na zamówienie. Robie je w jakimś programie. Nie powiem. Jeśli chcesz jakiś obrazek napisz:
Chcę obrazek z napisem Keep Calm and read book. Obrazek ma być z książką. Mój nick na Msp: WizzyGirl
To typowy komentarz, który przyjmę. Teraz przejdźmy do 2 części posta. Będzie to wszyskto o mnie. Zaczynajmy!
Jestem Kasia. Mam 11 lat i chodzę do piątej klasy. Jestem z mazowsza. Mam blond włosy, niebieskie duże oczy. Interesuje się Muzyką i Tańcem. Czytam książki o tematyce Fantasy. Chodzę do szkolnej grupy tanecznej. Jestem ZAJĘTA!! (BO MOJOM SZONOM JEST TOST *-*). Jestem Hetero. Jednak wyjątkiem jest Tost. Należę do Potterhead, Gouldingger, Azalean, Trybutów, Arianator. Moje cechy: Zwariowana, wredna, towarzyska. Mam najlepszych przyjaciół na świecie! Moją ulubioną piosenką jest Heroes Alesso i Tove Lo.

Myślę, że dużo wiecie. Teraz ostatnia część. Mój Dzień.
Wstałam o 7:00 wyszłam do szkoły o 7:30.
WF: Granie w siatkę. Oczywiście nie umiem super grać. ;-;
Angielski: Present Continuous Temse.
Przyroda: Gadanie o magnesach.
J. Polski: Co to jest przymiotnik.
J. Polski: Dalsza część lekcji o przymiotniku.
Lekcje zkończyłam o 12:30. Poszłam do świetlicy dla klas starszych. Czekałam na mamę, w tym czasie miałam zajęcia sportowe.
Tyle na dziś. Na końcu będzie moja morda.
Pa.
Wizzy. xx

8 komentarzy:

  1. 1 ???

    Poproszę obrazek. Napis: KEEP CALM AND EAT SWEETS!!
    Ze słodyczkami (babeczki, tutti frutti, cukierki itd.)
    ~sweet elena (se)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihihi xD Moja Herba!!! MENSZU DROGI MUJ SERCR MOJE XDDD Ladne zdj. :** Jestesmy jednosciom, bo ja tez chcialam na swo blogu zrobic post o kip kolmah xD
    ~TOZD

    OdpowiedzUsuń
  3. KUŹWA ^_^

    PJENKNA >=<

    BD MOJA HIHI XD

    JESZCZE BEDZIESZ ZDRADZAC XDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. PLISKA OBLAZEK. Napis: KEEP CALM
    AND BE SLYTHERIN ..
    W tle ma być Draco Malfoy <3
    nazwa na MySyPy: vajletboregard
    -JaneMalfoy

    OdpowiedzUsuń
  5. Keep clam and pottethead
    W tle Hogwart
    Tomek kca

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę obrazek Keep Calm and ♥ Harry Potter. W tle Hogwart i Harry.
    Nick na MSP to: lilalila2005

    OdpowiedzUsuń